کد خبر : 132712 تاریخ : ۱۴۰۰ سه شنبه ۱۸ خرداد - 00:24
محمدرضا فرزام بازیگر نقش شفیعی در سریال زیرخاکی 2 محمدرضا فرزام در فصل دوم سریال کمدی «زیرخاکی» در نقش شفیعی ایفای نقش کرده است.

به گزارش هنرنوشت، محمدرضا فرزام در فصل دوم سریال کمدی «زیرخاکی» به کارگردانی جلیل سامان در نقش آقای شفیعی و به عنوان جاسوس و نفوذی ایفای نقش کرده است.

 

با توجه به بازی خوب محمدرضا فرزام در نقش جاسوس و فردی نفوذی در سریال پرمخاطب «زیرخاکی»،  انتظار می رود بعد از این سریال شاهد حضور پررنگ تر این بازیگر در سریال ها و فیلم های سینمایی در سال های آتی باشیم.

 

 

 

فصل دوم سریال کمدی «زیرخاکی» به کارگردانی جلیل سامان و تهیه‌کنندگی رضا نصیری‌نیا هر شب ساعت 22:15 از شبکه یک سیما پخش می شود.

 

بازیگران فصل دوم «زیرخاکی» تولید سیما فیلم عبارتند از پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، نادر فلاح، گیتی قاسمی، فروغ قجابگلی، مهری آل آقا، مریم سرمدی، امید روحانی، اصغر نقی زاده، رایان سرلک و ستاره پسیانی و  با حضور هومن برق‌نورد.

 

 

 

زندگینامه محمدرضا فرزام:

 

محمدرضا فرزام کار بازیگری را از صحنه تئاتر آغاز کرده است و تاکنون در نمایش های متعددی از جمله «خوابمردگی»  به کارگردانی فرهنگ روشنی، «هیپولیت» به کارگردانی  فرزاد امینی، نمایش «کان را که خبر شد خبری باز نیامد» به کارگردانی ماهی عظیمی و نمایش «نوای اسرارآمیز» به کارگردانی سیدمحسن میرهاشمی روی صحنه رفته است.

 

 

این بازیگر در عرصه سینما نیز تجربیاتی داشته است که از آن جمله می توان  «کمین» به کارگردانی آرش اسحاقی و فیلم « آخرین شب» به کارگردانی شاهپور حسینی به عنوان بازیگر و بازیگردان اشاره کرد.

 

وی همچنین در سریال تلویزیونی «نوار زرد» به کارگردانی پوریا آذربایجانی نیز ایفای نقش کرده است که این سریال سال 96 از تلویزیون پخش شد.

 

فرزام در رادیو نیز به کسب تجربیاتی پرداخته  و به عنوان صداپیشه و بازیگر نمایش های رادیویی حضور داشته است.

 

 

تدریس از دیگر فعالیت های این بازیگر است و در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ، کارگاه بدن و بیان را برای مربیان کانون  پرورش فکری کودک و نوجوان برگزار می کند که درباره این تجربه خود در صفحه شخصی خود نوشته است: «زمان زیادی از نخستین همکاری من با کانون نمی‌گذرد. وقتی پیشنهاد همکاری داده شد به دو چیز اندیشیدم

1. هر کوششی برای کودکان و نوجوانان این مرز و بوم، که نسل آینده و در حقیقت خود آینده ایران هستند، برای من واجب و لذت بخش هست.
درحقیقت تنها غر زدن به رهایی نمی انجامد بلکه باید برای نسل بعد کاری کرد. تدریس در مدارس را هم با همین دید انجام می‌دهم.
.
2.کانون مکان و امکانیست که بزرگانی چون بیضایی، تقوایی، کیارستمی، نادری و ... در آن آثاری چون رگبار و غریبه و مه و مسافر و ... کار کرده‌اند. چه افتخار آمیز و ترسناک.
.
این هردو افتخاری بس بزرگ را نصیبم کردند.
امید به اوج گیری هردو: هم نسل بعد هم کانون. . .»

 

 

از این بازیگر اطلاعات بیشتری در دسترس نیست.

 

انتهای پیام/
.