کد خبر : 11526 تاریخ : ۱۳۹۹ سه شنبه ۴ آذر - 17:01
سریال « شرم » از امشب روی آنتن شبکه سه می رود + زمان پخش سریال «شرم» به کارگردانی احمد کاوری از امشب سه‌شنبه چهارم آذر از شبکه سوم سیما آغاز می‌شود.

به گزارش هنرنوشت، پخش سریال «شرم» به کارگردانی احمد کاوری از امشب (سه‌شنبه چهارم آذر) ساعت 8:45 از شبکه سوم سیما آغاز می‌شود.
 

 
با پایان پخش سریال «صفر بیست و یک» به کارگردانی جواد رضویان و سیامک انصاری، از امشب سریال تلویزیونی «شرم» به کارگردانی احمد کاوری روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.
 

سریال شرم بر اساس فیلمنامه ای از سعید فرهادی و به کارگردانی احمد کاوری، داستانی با دو شخصیت محوری و اصلی است که یکی از این دو نقش را  ابوالفضل پورعرب و نقش دوم و مهم داستان  « شرم » را فاطمه گودرزی بازی می‌کند.  الهام طهموری، میلاد میرزایی و نیما نادری نیز از  بازیگران جوان این سریال هستند.

 

این سریال ملودرام اجتماعی است که در دو نیمه روایت می‌شود. فلاش‌بکی که مخاطب را به 10 سال پیش تقریباً به سال‌های 88 و 90 برمی‌گردد. بقیه داستان نیز در زمان حال اتفاق می‌افتد که 20 قسمت پایانی را شامل می‌شود.

 

 ابوالفضل پورعرب، فاطمه گودرزی، فریبا متخصص، نسیم ادبی، سید مهرداد ضیایی، آشا محرابی، الهام طهموری، میلاد میرزایی، نیما نادری، سیاوش طهمورث و مرحوم سیروس گرجستانی بازیگران سریال شرم هستند.

 

 

انتهای پیام/