کد خبر : 11491 تاریخ : ۱۳۹۹ يکشنبه ۲ آذر - 13:04
گرشا رضایی خواننده سریال شرم کیست؟ + زندگینامه گرشا رضایی خواننده جوان کشورمان برای دومین بار آوازخوانی برای تیتراژ پایانی یک سریال تلویزیونی را بر عهده گرفت.

به گزارش هنرنوشت، گرشا رضایی متولد 22 اردیبهشت 1363 در استان لرستان، خواننده، آهنگساز و نوازنده است که فعالیت خود را در زمینه موسیقی پاپ از دهه 90 شروع کرد و در ادامه به تدریس موسیقی نیز روی آورد.

 

بیشتر بخوانید:

آواز گرشا رضایی روی تیتراژ پایانی سریال «شرم» نشست / زمان پخش سریال شرم

 

گرشا رضایی گرایش به موسیقی و آواز خواندن را در خانواده اش ارثی می داند و او نیز  از کودکی و حدود 7 سالگی به موسیقی علاقه مند شده است.

این خواننده همچنین به صدای خوب دایی های خود اشاره کرده که در گرایش او به سمت آواز بسیار تأثیرگذار بوده اند.

 

 

این هنرمند جوان از 13 سالگی به صورت جدی موسیقی را با حضور در کلاس های گیتار و در سبک فلامنکو کلاسیک شروع کرد و سپس به یادگیری گیتار الکترونیک سبک رام پرداخت.

 

رضایی در زمینه نواختن پیانو ، سه تار ، کمانچه و بربط  مهارت دارد و ساز تخصصی او نیز  گیتار الکترونیک است.

 

فعالیت حرفه ای او در زمینه موسیقی با آهنگسازی و نوازندگی شروع شد و سپس رهبری ارکستر و صدا برداری را بر عهده گرفت و بعد از آن نیز مدتی موسیقی را به صورت تخصصی تدریس کرد و به همین دلیل ورود او به عرصه خوانندگی با تأخیر و  از دهه 90 آغاز شد.

 

گرشا  رضایی در اولین تجربه حرفه ای خود سال 1392، تیراژ سریال «دولت مخفی » را خواند که تأثیر بسیار زیادی در شناخته شدن او داشت و  سپس تیتراژ برنامه لوتوس شبکه سلامت را اجرا کرد و به تازگی نیز تیتراژ سریال «شرم» به کارگردانی احمد کاوری را خوانده است.

 

 

اولین آلبوم موسیقی گرشا رضایی با عنوان «آبی »  بعد از خواندن چند تک آهنگ وارد بازار موسیقی شد.

 

گرشا رضایی به عنوان خواننده  21 اسفند 98 میهمان برنامه دورهمی بود و به اجرای برنامه پرداخت.

 

او در جایی در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره  بهترین خواننده گفته است: جایزه بهترین خوانندگی را به نرم افزارهای کوک صدا می دهم! البته خواننده های خوبی هم وجود دارند.

 

این خواننده جوان، اولین کنسرت رسمی خود را  29 آذر 1398 در سالن نمایشگاه بین المللی برج میلاد برگزار کرد که با استقبال خوبی مواجه شد.

 

بهرنگ علوی ، علیرضا نیکبخت واحدی ، آرون افشار و امیر خوشنام از مهمانان ویژه این کنسرت بودند.

 

 ابوالفضل پورعرب، فاطمه گودرزی، فریبا متخصص، نسیم ادبی، سید مهرداد ضیایی، آشا محرابی، الهام طهموری، میلاد میرزایی، نیما نادری، سیاوش طهمورث و مرحوم سیروس گرجستانی بازیگران سریال شرم هستند.

 

رضایی از تبلیغات دوری می کند و معتقد است که از هر حرکتی که بخواهد یک هنرمند را مانند ماکارونی به یک بسته تبلیغاتی تبدیل کند متنفر هستم و خودم هم به هیچ وجه وارد این مقوله نمی شوم. عقیده شخصی من این است یک شاعر ، خواننده یا آهنگساز ، سس مایونز نیست که پول بدهند تا تبلیغ اش کنند.

 

بیشتر بخوانید: 

« بیگانه ای با من است » از شنبه مهمان خانه های مردم می شود+ فیلم

 

انتهای پیام/