کد خبر : 11484 تاریخ : ۱۳۹۹ شنبه ۱ آذر - 16:38
ویدیویی تکان دهنده از نجات نوزاد زنده به گور شده + فیلم نوزادی که به دلایلی نامعلوم زنده به گور شده بود به طرز معجزه آسایی با کمک مردم از مرگ حتمی نجات یافت.

به گزارش هنرنوشت، ویدیو تکان دهنده ای که به تازگی منتشر شده، لحظه ای را نشان می دهد که یک نوزاد زنده به گور شده از  چنگال خاک رها شده و توسط روستاییان نجات داده می شود.

 

این نوزاد در حالی که هنوز زنده بود، در مزرعه ای در ایخاتیما در اوتارخند کشور هند زنده به گور شده بود و  توسط کارگرانی که مشغول به کار بودند مشاهده شده و از مرگ حتمی نجات داده شد. این نوزاد به طور کامل زیر خاک دفن شده و تنها دهان و صورت و بخش کوچکی از بدنش قابل مشاهده بود.

 

فایل ویدیویی منتشر شده، مردم محلی و نیروهای پلیس را نشان می دهد که در حال تلاش برای نجات جان نوزاد هستند، نوزادی که بدنش پوشیده از گردو خاک بوده و در قبری کم عمق و در میان سنگ ها، ریشه های گیاهان و گل و لای دفن شده بود.

 

در حالی که مردم محلی سعی دارند او را با لباس پوشانده و گرم نگه دارند، هیچ نشانه ای از حیات و تکان خوردن در او دیده نمی شود. در حالی که حاضران بر سر یکدیگر فریاد زده و برای نجات جان نوزاد به یکدیگر دستور می دهند، یکی از زنان سعی می کند دهان نوزاد که پر از خاک شده را تمیز کند.

این نوزاد زنده به گور شده به سرعت به بیمارستان منتقل شده و اکنون گفته می شود در شرایط پایداری قرار داشته و به طرز معجزه آسایی زنده مانده است.

 

این اولین باری نیست که نوزادی زنده به گور شده در هند پیدا می شود. در موردی دیگر گزارش شد که والدین یک نوزاد دختر او را در قبر کم عمق زنده به گور کردند زیرا آن ها انتظار داشتند نوزادشان پسر باشد. دسامبر سال گذشته این نوزاد سه روزه در حالی که در پارچه پوشیده شده و داخل یک سفال دربسته قرار داشت در عمق سه فوتی زیر خاک در محل سوزاندن مردگان در روستایی در شمال هند پیدا شد.


کارگرانی که در حال کندن قبر برای یک نوزاد سقط شده بودند با دختربچه  نیمه جانی مواجه شدند که در آستانه مرگ قرار داشت اما به شکل باورنکردنی و معجزه آسایی زنده ماند. در ماه ژانویه ۲۰۱۹ یک دختر بچه سه هفته ای در حالی که زنده به گور شده بود پیدا شد. صدای گریه های این دختربچه توسط مردم محلی در ایالت اوتار پرادش در شمال هند شنیده شده و جان او را نجات دادند. این نوزاد در شرایطی پیدا شد که دمای هوای منطقه به کمتر از ۳ درجه بالای صفر رسیده و وی در آستانه مرگ قرار داشت. در سال ۲۰۱۷ نیز یک  دختر بچه تازه متولد شده توسط والدینش در شهر اونا در گجرات به درون بوته های خاردار انداخته شده و به حال خود رها شده بود. اما این دختر بچه نیز در حالی که خراش هایی روی بدنش وجود داشت، زنده پیدا شده و از مرگ نجات یافت.

 

منبع: روزیاتو

انتهای پیام/