کد خبر : 11481 تاریخ : ۱۳۹۹ شنبه ۱ آذر - 12:36
سنگ مزار اکبر عالمی و دلنوشته دخترش در فراق پدر + عکس سارا عالمی دختر زنده‌یاد اکبر عالمی با انتشار تصویری از سنگ مزار او، از غم فراق پدر نوشت.

به گزارش هنرنوشت، سارا عالمی دختر زنده‌یاد اکبر عالمی مدرس سینما و مجری و کارشناس سینما،  با انتشار تصویری از سنگ مزار این هنرمند، از غم فراق پدرش نوشت.

 

سارا عالمی به مناسبت چهلمین روز درگذشت پدرش اکبر عالمی درصفحه اینستاگرام خود نوشت:  «در چهل روز گذشته تقریبا یک روز در میان رفتم پیش پدرم، ولی هنوز نمی توانم باور کنم که چه شد که او و هزاران عزیز دیگر اینگونه بدون خداحافظی پر کشیدند.»

 

 

 

اکبر عالِمی مجری و کارشناس تلویزیون صدا و سیما، استاد دانشگاه تربیت مدرس و کارگردان ایرانی بود که بیشتر آثار وی در ژانر مستند ساخته شده‌اند.

 

ساخت نزدیک به ۳۰ فیلم مستند برای صنایع داروسازی، پتروشیمی، نساجی و چوب به زبان‌های انگلیسی، فرانسوی، اسپانیولی، آلمانی، ایتالیایی، عربی از دیگر فعالیت های او  به شمار می رود.

 

 اکبر عالمی ۱۰ مهرماه سال جاری برای ساخت یک مستند در یکی از بیمارستان های تهران حضور یافت که با وجود رعایت پروتکل‌های بهداشتی، او و سه همکار دیگرش به بیماری کووید 19 مبتلا شدند و با حادتر شدن روند بیماری، این سینماگر در بیمارستان بستری شد و سرانجام بامداد ۲۲ مهر در سن ۷۵ سالگی دار فانی را وداع گفت.

 

انتهای پیام/