کد خبر : 11464 تاریخ : ۱۳۹۹ پنج شنبه ۲۹ آبان - 12:35
جذاب‌ترین مرد سال ۲۰۲۰ چه کسی است؟ / + عکس برای سومین سال پیاپی یک هنرمند سیاهپوست ، عنوان جذاب‌ترین مرد سال جهان از نگاه مجله پیپل را کسب کرد.

به گزارش هنرنوشت،  با وجود اینکه امسال از هر جهت سالی پرهرج‌ومرج و بی‌نظم بوده، اما مجله‌ پیپل سنت ۳۵ ساله‌اش را ادامه داده و جذاب‌ترین مرد زنده دنیا را انتخاب کرده است.

 

امسال این افتخار به « مایکل بی. جوردن » ۳۳ ساله رسیده که بیشتر با فیلم‌های «پلنگ سیاه » (black panther) و  « کرید» (creed) شناخته می‌شود. این مجله می‌نویسد که کمپانی فیلمسازی جوردن یکی از اولین پیشگامان اجرای تنوع نژادی در استخدام عوامل و بازیگران فیلم‌ها و یکی از حامیان همیشگی جنبش «جان سیاهان مهم است» بوده است. او اخیراً در رویدادی با حضور باراک اوباما و کاملا هریس حاضر شد تا در جمع‌آوری کمک مالی به کمپین دمکرات‌ها همکاری کرده باشد.

 

 

 

سه‌شنبه شب گذشته جوردن با لباس ایمنی در شوی « جیمی کیمل » حاضر شد تا هواداران از طریق اپلیکیشن « زوم » و با پرسیدن سؤالاتی هویت او را حدس بزنند. آن‌ها پرسیدند که آیا در فیلمی بازی کرده یا نه (بله)، آیا خواهر و برادر یا والدین سلبریتی دارد (نه)، آیا تابه‌حال با "تیلور سوییفت" رابطه داشته ("سؤالی خیلی خاصی است اما… نه")، آیا بیش از ۵ میلیون دنبال‌کننده در اینستاگرام دارد یا نه (بله) آیا نقش آکوامن را بازی کرده (نه). در نهایت پرسش‌ها به این حد می‌رسد که "آیا مایکل بی. جوردن هستید؟" و جوردن از کیمل می‌پرسد: "چطور باید به این سؤال جواب بدهم؟"

 

وقتی هویت جوردن فاش می‌شود، او با کیمل به گفتگو می‌نشیند و فاش می‌کند که وقتی متوجه شده "جذاب‌ترین مرد زنده‌ سال" شناخته شده که به همراه دوستش در خودرو به سر می‌برده و البته، دوستش فوراً شروع کرده به تمسخر کردن او: "جذاب‌ترین مرد، عنوان جذابی است در نظر دیگران. اما برای کسانی که واقعاً شما را می‌شناسند، تنها راهی است برای نیش و کنایه زدن.

 

کیمل سپس ویدیویی کوتاه از حضور قبلی جوردن در ماه ژانویه گذشته پیش از شیوع پاندمی پخش می‌کند. او در آن زمان پیش‌بینی کرده بود:‌ فکر می‌کنم امسال پیشتاز عنوان جذاب‌ترین مرد زنده باشی.

 

« جان لجند » و «ـادریس البا» در سال‌های ۲۰۱۹ و ۲۰۱۸ به عنوان «جذاب‌ترین مرد زنده» برگزیده شده بودند.

 

منبع: 30 نما

انتهای پیام/