کد خبر : 11447 تاریخ : ۱۳۹۹ شنبه ۱ آذر - 14:24
الهام طهموری بازیگر نقش لعیا در سریال شرم شد الهام طهموری در سریال جدید شرم ، نقش لعیا دختر پوران ( فاطمه گودرزی) را بازی می کند.

به گزارش هنرنوشت، الهام طهموری در سریال جدید «شرم » به کارگردانی احمد کاوری،  نقش « لعیا » یکی از شخصیت‌های اصلی را بازی می‌کند به قول خودش دختر فاطمه گودرزی در نقش پوران است.

 

بیشتر بخوانید:

سریال شرم به زودی از شبکه سه پخش می شود + فیلم

 

این بازیگر جوان درباره ایفای نقش لعیا در سریال شرم  گفت: نام کاراکترم لعیا است. به قولی تنها دختر داستان که بیماری و عشق را تجربه می‌کند. روابطش با آدم‌ها و شکی که تجربه می‌کند. تجربه در مقطع سنی مثل «وارش» برایم جذابیت داشت البته این بار به نوعی دیگر اتفاق می‌افتد. یعنی سن کمتر را تجربه می‌کنم، لهجه و گریم سختی هم ندارم.

 

وی درباره کار کردن با احمد کاوری به عنوان کارگردان بیان کرد:  یکی از مزیت‌های کار با احمد کاوری این است که نسبت به دیگر کارگردان‌ها بهتر بازیگر با او ارتباط می‌گیرد. او بازیگردان خوبی است. می‌توانی کاملاً راحت خودت را به اندیشه و نگاهش بسپاری. دکورپاژ و میزانسن به حس آن لحظه کمک می‌کند و خوشحالم با ایشان کار می‌کنم.

 

 

در این سریال دختر خانم گودرزی‌ام

 

طهموری درباره دلایل پذیرفتن این نقش توضیح داد:  حضور احمد کاوری و دیگر بازیگران مقابلم و پارتنرها برای کم کسی پیش می‌آید.  اگر به بازیگری کاری که چنین ترکیب بازیگرانی دارد، پیشنهاد شود برایش دلچسب است. پارتنرهایی مثل ابوالفضل پورعرب و فاطمه گودرزی، جهان دیگری به روی من باز  کرد. من اینجا دختر خانم گودرزی‌ام و برایم جالب است. شبی که با ایشان کار داشته باشم استرس ندارم و با نهایت اعتماد به نفس جلوی دوربین قرار می‌گیرم.

 

 

تجربه کار کردن با  پورعرب و گودرزی

 

او درباره سختی کار با بازیگران با تجربه‌ای مثل پورعرب و شجاع‌کاوه و گودرزی گفت: واقعاً خودم فکرش را نمی‌کردم چنین اتفاقی بیفتد. آقای پورعرب من را نمی‌شناخت و با این حال تصورش سخت است که کاراکتر لعیا و پورعرب مقابل هم بازی کنند و نتیجه خوب دربیاید. باور نمی‌کردم آنقدر از پارتنرم کار یاد بگیرم. واقعا مسیر بازیگری‌ام با بازیگری مثل ابوالفضل پورعرب تغییر کرد.  واقعا زمانی که کار ایشان تمام شد، افسردگی گرفته بودم و واقعاً الان فکر می‌کنم خانم گودرزی واقعاً مادرم است.

 

 

الهام طهموری متولد 15 فروردین 1367 در اصفهان و دانش آموخته رشته تئاتر و گرافیک است.

 

این بازیگر جوان فعالیت بازیگری خود را در سینما و تلویزیون  از سال 1385 و زمانی که 18 ساله بود شروع کرد. وی ابتدای کارش را  با گذراندن دوره های بازیگری تئاتر آغاز کرد و تا سال 1390 تجربه 5 ساله ای به دست آورد. از جمله آثاری که در آنها ایفای نقش کرده است می توان به سریال پرستاران، نفس گرم، پدر  و همچنین وارش اشاره کرد.

 

او همسر  حامد احمدجو از بازیگران تئاتر است که در سریال پرستاران همبازی بودند.

 

 

انتهای پیام/