کد خبر : 11432 تاریخ : ۱۳۹۹ دوشنبه ۲۶ آبان - 18:25
آرش آصفی بازیگر سریال خانه امن در نقش داوود عضو باند قاچاق و پولشویی آرش آصفی بازیگر سریال خانه امن در نقشی منفی با نام داوود و به عنوان یکی از اعضای باند قاچاق و پولشویی ایفای نقش می کند.

به گزارش هنرنوشت، آرش آصفی در قسمت سیزدهم سریال خانه امن به مخاطبان این مجموعه در یک نقش منفی معرفی شد.

 

آرش آصفی متولد سال 1357 در ساوه است. وی فعالیت سینمایی خود را از سال 1383 با فیلم « مواجهه » آغاز کرد. او بازی در سریال‌های « مدینه » و « روزهای به یادماندنی » و فیلم های امکان مینا» و « مواجهه » را درکارنامه دارد.

او در فیلم « گیتی همسر علیرضا» نیز ایفای نقش کرده که هنوز به اکران عمومی نرسیده است.

 

 

این بازیگر  در قسمت سیزدهم سریال « خانه امن »  از کاراکتر آرش آصفی در نقش یکی از اعضای باند قاچاق و پولشویی رونمایی شد. بازیگری که ابتدا در فیلم «رستاخیز» دیده شد و بازی او، نویدبخش حضور یک چهره تازه در عرصه سینما و تلویزیون بود.

 

 او در این سریال نقشی منفی برعهده دارد و  گریم و نقش متفاوت او در این مجموعه، مجالی برای دیده شدن دوباره توانایی های این بازیگر جوان است.

 

بیشتر بخوانید:
سرنوشت غیرمنتظره داوود و غزل در سریال خانه امن چه شد؟ + فیلم

 

 

«خانه امن» سریال پربازیگر و پرلوکیشنی است که حسین تراب نژاد در ۵۰ قسمت نوشته و  با طراحی مرتضی اصفهانی جلوی دوربین رفته است.

 

در سریال خانه امن بازیگرانی شامل حمیدرضا پگاه، امین زندگانی، پرویز فلاحی‌پور، سیما تیرانداز، سامان صفاری،قربان نجفی، حمیدرضا عطایی،کاوه آفاق، افشین حسنلو، نیلوفر کوخانی،روژین رحیمی طهرانی، شایسته ایرانی، سوگل طهماسبی، اشکان هورسان، شهروز ابراهیمی، سپیده خداوردی، علیرضا رئیسی، علی جلالی،  ارسطو خوشرزم، زهره نعیمی، سامان دارابی و ... ایفای نقش می‌کنند.

 

مجموعه تلویزیونی «خانه امن» درون مایه‌ای امنیتی دارد و قصه آن درباره مبارزه با گروه‌های تروریستی و همچنین مفاسد اقتصادی است. 

بیشتر بخوانید:

« بیگانه ای با من است » از شنبه مهمان خانه های مردم می شود+ فیلم

امیریل ارجمند در سریال « بیگانه ای با من است»

دنیا مدنی بازیگر سریال « بیگانه ای با من است» شد

شبنم قلی خانی بازیگر سریال «بیگانه ای با من است»

تصاویر پرویز پورحسینی در آخرین سریالش/ « بیگانه ای با من است » جایگزین « از سرنوشت » می شود

 

انتهای پیام/