کد خبر : 11426 تاریخ : ۱۳۹۹ دوشنبه ۲۶ آبان - 11:12
محسن چاوشی در یک ساعت مبلغ آزادی 10 زندانی را فراهم کرد محسن چاووشی با همیاری طرفدارانش ظرف یک ساعت مبلغ 100 میلیون تومان برای آزادی 10 زندانی جمع آوری کرد.

به گزارش هنرنوشت،  محسن چاووشی خواننده پرطرفدار کشورمان، ظرف یک ساعت با همیاری طرفدارانش، مبلغ 100 میلیون تومان برای آزادی 10 زندانی اهل تربت جام جمع آوری کرد.

 

بیشتر بخوانید:

محسن چاوشی ۲۵ زندانی مالی و محکوم به اعدام آزاد کرد

خواننده ای که اعدامی ها را به زندگی بازمی گرداند / تلاش برای آزادی اعدامی شماره 45

 

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان تربت جام از کمک مالی 100 میلیون تومانی محسن چاوشی خواننده پاپ کشور به آزادی زندانیان جرایم مالی در تربت جام خبر داد.

 

غلامرضا عرب درگفت‌وگو با خراسان رضوی گفت : با هدف آزادی زندانیان از زندان شهرستان تربت جام که به دلیل جرایم مالی درزندان این شهرستان به سر می برند، روزگذشته از سوی محسن چاوشی خواننده پاپ کشور مبلغ 100 میلیون تومان به حساب انجمن حمایت اززندانیان شهرستان تربت جام برای آزادی پنج زندانی واریز شد.

 

وی افزود : همچنین در مراسم گلریزان که با مشارکت انجمن حمایت اززندانیان تربت جام واداره زندان این شهرستان برگزار شد ، پنج نفر اززندانیان که به علت جرایم مالی درزندان این شهرستان به سر می بردند، آزاد شدند.

 

عرب خاطرنشان کرد: درمجموع مقدمات آزادی 10 نفر از زندانیانی که به جرم 200 میلیون تومان بدهی در زندان این شهرستان هستند، با مشارکت محسن چاوشی خواننده پاپ کشور و انجمن حمایت اززندانیان تربت جام واداره زندان این شهرستان در حال انجام است.

 

هنرنوشت اضافه می کند: محسن چاووشی خواننده ای که طرفداران بسیاری دارد و تیتراژ بسیاری از فیلم ها و سریال ها با صدای او خاطره انگیز شده، مدت زمان بسیاری است که در زمینه آزادی زندانیان و نجات زندانیان محکوم به اعدام از طناب دار فعالیت دارد و از شهرت خود برای این امر انسان دوستانه به خوبی استفاده می کند.

 

منبع: خراسان

انتهای پیام/