کد خبر : 11190 تاریخ : ۱۳۹۹ سه شنبه ۶ آبان - 12:08
ریحانه پارسا و محسن افشانی جنجال تازه ای به راه انداختند! + عکس ریحانه پارسا و محسن افشانی دو بازیگر بسیار پرحاشیه سینمای ایران جنجال تازه ای را در فضای مجازی به راه انداختند.

به گزارش هنرنوشت، ریحانه پارسا و محسن افشانی دو بازیگر پر حاشیه سینما و تلویزیون ایران به تازگی در همراهی با یکدیگر و انتشار پست های مشترک و مرتبط با یکدیگر جنجال تازه ای را در فضای مجازی به راه انداختند.

 

محسن افشانی بازیگر کم سابقه و پرحاشیه سینما و تلویزیون روز گذشته با انتشار یک استوری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که 

اگر تعداد دنبال کنندگان صفحه اینستاگرام او و ریحانه پارسا به یک میلیون نفر برسد آن ها یک لایو مشترک خواهند گذاشت و ریحانه پارسا در این لایو درباره همه حواشی و ناگفته های زندگی خود توضیح خواهد داد!

 

 

 ریحانه پارسا هم در صفحه خود عکسی از یک بچه گربه منتشر کرد و با تگ کردن محسن افشانی روی این عکس نوشت: «ببین چقدر چشماش شبیهته»

محسن افشانی هم  به این پست ریحانه پارسا واکنش نشان داد و با او همراهی کرد.

 

 

 

اصرار محسن افشانی و ریحانه پارسا برای افزایش یک میلیونی دنبال کنندگان صفحات شان در اینستاگرام شبهاتی را برای کاربران ایجاد کرده است و برخی معتقدند که این دو بازیگر پرحاشیه صرفا به دنبال افزایش تعداد فالوورهایشان هستند.

 

بیشتر بخوانید:

اظهار نظر عجیب همسر ریحانه پارسا درباره حق طلاق! +فیلم

زوج پرحاشیه سینما و تلویزیون از هم جدا شدند؟ + فیلم

ریحانه پارسا ایران را ترک کرد / تایید سام درخشانی + فایل صوتی

ریحانه پارسا تهدید به افشاگری کرد! + عکس

 

این جنجال ها در حالی به تازگی به راه افتاده است که حرف و حدیث های بسیاری درباره ارتباط ریحانه پارسا با پویان مختاری خواننده ایرانی و دارنده سایت شرط بندی مقیم ترکیه و همچنین امیر محسن مرادیان، همسر سابق آناشید حسینی و فرزند سفیر سابق ایران در دانمارک بر سر زبان ها افتاده بود.

 

انتهای پیام/