کد خبر : 11099 تاریخ : ۱۳۹۹ چهارشنبه ۲۳ مهر - 14:50
جزییاتی از ساعت و زمان دقیق اجرای منع عبور و مرور در کلانشهرها به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا در پنج کلانشهر کشور محدودیت های منع عبور و مرور از امروز 23 مهرماه اعمال می شود.

به گزارش هنرنوشت، به دنبال افزایش شیوع ویروس کرونا، طرح منع عبور و مرور در پنج کلانشهر تهران، کرج، مشهد، اصفهان و ارومیه از امروز چهارشنبه 23 مهرماه آغاز می شود و تا ظهر روز یکشنبه 27 مهرماه ادامه دارد.

 

بیشتر بخوانید: 

منع عبور و مرور در 5 کلانشهر کشور / محدودیت در تعطیلات پیش رو

 

کیانوش جهانپور رییس مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت درباره جزییات منع عبور و مرور در ۵ کلانشهر کشور گفت: مسافرت درون شهری شامل این محدودیت‌ها نمی‌شود. این محدودیت ها از ساعت ۱۶ امروز  23 مهرماه شروع شده و تا ظهر روز یکشنبه آینده ادامه می‌یابد.

 

اما خبرگزاری تسنیم ساعت اجرای منع عبور و مرور را از ساعت 24 امشب 23 مهرماه اعلام کرده است.

 

بنا بر این محدودیت های تازه، همه سفرها با مبدا و مقصد این پنج کلانشهر در طول روزهای تعطیل و در فاصله روزهای 23 تا 27 مهرماه ممنوع است.

 

مشاور وزیر بهداشت نیز درباره جزییات این محدودیت ها در صفحه شخصی خود نوشت:

 

تنها خودروهای سواری با پلاک هر شهر اجازه ورود به همان شهر را دارند. این خودروها مجاز به خروج از شهر نیستند. خودروها با پلاک شهر دیگر که قصد ورود داشته باشند تنها با ارایه کارت ملی و احراز سکونت می توانند وارد شوند. قرنطینه در داخل شهر انجام نخواهد شد.

انتهای پیام/