کد خبر : 11096 تاریخ : ۱۳۹۹ چهارشنبه ۲۳ مهر - 10:00
فرزند فروشی برای خرید یک جفت کفش! + عکس یک زن جوان تصمیم گرفت تا برای خرید چند وسیله ساده از جمله یک جفت کفش، نوزاد یک هفته ای خود را بفروشد که از سوی پلیس بازداشت شد.

به گزارش گروه ترجمه هنرنوشت، خبرگزاری مسکو 24 نوشت:  یک زن 25 ساله اهل روسیه تصمیم گرفت تا برای خرید چند وسیله ساده از جمله یک جفت کفش، نوزاد یک هفته ای خود را بازار بفروشد که از سوی پلیس بازداشت شد.

 

این زن که لویزا جادژیفا نام دارد و دارای سه فرزند است، تلاش کرد تا یکی از نوزادان خود را که تنها یک هفته از تولد او سپری می شد، در شهر مسکو پایتخت روسیه بفروشد.

 


ماجرا به این شرح بود: لیزا در یک کافه در وسز شهر نوزاد خود را به یک خانواده واگذار کرده و 301 هزار روبل روسی در قبال فروش نوزاد دریافت می کند.

پلیس از این ماجرا مطلع شده و او را دستگیر می کند. لویز به پلیس گفته که در جستجوی یک خانواده برای فروش نوزاد خود بوده است.


بر اساس گزارش هایی که در شبکه های اجتماعی منتشر شده است این زن به خواهر خود گفته بود که یک جفت کفش تازه انتخاب کرده و پس از فروش نوزادش تصمیم دارد آن را خریداری کند. 

 

یک سازمان مردم نهاد هم تلاش کرده تا لویزا را از فروش نوزادش منصرف کند که نتیجه ای نداشت.


همچنین گفته می شود که خواهر او با وجود اطلاع از تصمیم لویزا، اما او را از این کار منصرف نکرده است. عجیب آن که خواهرش به جای ممانعت از این کار، با لویزا درباره کفشی که تصمیم داشت آن را پس از فروش نوزادش خریداری کند، گفت و گو کرده است.

 


گفته می شود لویزا به یکی از خریداران نوزادش گفته است که می خواهد این پول را هزینه خانه اش کند. همچنین یکی از پلیس هایی که در بازداشت لویزا شرکت داشته است می گوید: لویزا پس از دریافت پول از خریداران، قرارداد نوشته است.


لویزا در بازجویی های خود به پلیس خواسته است که آنها از واژه «فروش» برای این کار استفاده نکنند چون این کلمه نزد او نامطلوب است. به گفته پلیس، نوزاد اکنون تحت مراقبا قرار گرفته و بازجویی ادامه دارد.

انتهای پیام/