کد خبر : 11045 تاریخ : ۱۳۹۹ سه شنبه ۱۵ مهر - 12:54
گردهمایی و آوازخوانی علاقه مندان استاد شجریان مقابل بیمارستان جم +فیلم هواداران استاد محمدرضا شجریان به دنبال انتشار اخبار نگران کننده درباره وضعیت سلامتی این استاد موسیقی در مقابل بیمارستان جم گردهم آمدند و آواز خواندند.

به گزارش هنرنوشت، علاقه مندان به استاد شجریان و صدای بی نظیر این استاد موسیقی سنتی، در مقابل بیمارستان جم محل بستری شدن این هنرمند گرد هم جمع شدند و برای سلامتی خسرو آواز ایران دعا کردند و همراه با هم آواز معروف «مرغ سحر» را برای ایجاد روحیه مضاعف در این هنرمند و هوادارانش  خواندند.

فیلم این آواز خوانی را در بالا می توانید تماشا کنید.

 

بیشتر بخوانید:


محمدرضا شجریان باز هم روانه بیمارستان شد / طلب دعا برای خسرو آواز ایران


استاد شجریان به کما رفت / وضعیت خطرناک استاد آواز ایران

 

 

محمدرضا شجریان که به خسرو آواز ایران شهرت دارد، سالهاست به بیماری سرطان مبتلاست و طی یکسال گذشته وضعیت بیماری‌ این هنرمند وخیم تر شده است و به تازگی نیز  عصر روز یکشنبه ۱۳ مهرماه به دنبال وخیم شدن حال عمومی اش به بیمارستان جم منتقل شد و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است.

 

هیئت مدیره بیمارستان جم به طور مرتب درباره وضعیت سلامتی این هنرمند برای علاقه مندان به وی اطلاع رسانی می کند و در تازه ترین اطلاعیه نیز صبح امروز سه‌شنبه ۱۵ مهر درباره وضعیت شجریان توضیح داد.

 

در اطلاعیه شماره ۳ هیئت مدیره بیمارستان جم آمده است:

در راستای اطلاع رسانی به مردم هنردوست و هم‌میهنان عزیز به استحضار می‌رساند، شرایط بالینی استاد عزیزمان نسبت به روز قبل تغییر واضحی نداشته است. کلیه اقدامات درمانی لازم نیز برای ایشان در حال انجام است و همچنان نیازمند بستری در بخش مراقبت‌های ویژه می‌باشند. قابل ذکر است هرگونه تغییر در شرایط بالینی استاد ارجمند به اطلاع ملت عزیزمان خواهد رسید.

 

انتهای پیام/