2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت

آغاز پخش فصل دوم سریال کمدی «زیرخاکی» از این هفته + تیزر جدید

همزمان با آغاز پخش فصل دوم سریال زیرخاکی که با پخش خلاصه قسمت های فصل اول همراه است، از تیزر جدید این سریال نیز رونمایی شد.

به گزارش هنرنوشت، پخش فصل دوم سریال کمدی «زیرخاکی» به کارگردانی جلیل سامان و بازی پژمان جمشیدی و ژاله صامتی به همراه پخش خلاصه قسمت های فصل اول از اواسط هفته جاری آغاز می شود و فصل دوم این سریال نیز از روز جمعه 7 خردادماه ساعت 22:15  از شبکه یک سیما روی آنتن می رود.

 

سیمافیلم گزارش داد: روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه و پنج‌شنبه  ( 4، 5 و 6 خردادماه) در هفته جاری، خلاصه ای از فصل اول سریال زیرخاکی برای یادآوری مخاطبان پخش می شود و  از روز جمعه 7 خردادماه نیز قسمت اول فصل دوم این سریال روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

 

بازیگران فصل دوم «زیرخاکی» تولید سیما فیلم عبارتند از پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، نادر فلاح، گیتی قاسمی، فروغ قجابگلی، نسرین نصرتی، مهری آل آقا، مریم سرمدی، امید روحانی، اصغر نقی زاده، محمدرضا فرزام، رایان سرلک و ستاره پسیانی و  با حضور هومن برق‌نورد.

 

تیزر جدید این سریال را نیز در ویدیوی بالا می توانید تماشا کنید.

 
 انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.