2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت

پدر بابک خرمدین: احساس گناه و عذاب وجدان ندارم + فیلم

پدر بابک خرمدین در حالی که علامت پیروزی را با انگشتانش به عکاسان نشان می دهد، در این ویدیو می گوید که هیچ احساس گناه و عذاب وجدانی برای قتل دو فرزند و دامادش ندارد.

به گزارش هنرنوشت، کمتر کسی است که از ماجرای قتل بابک خرمدین و خواهرش آرزو خرمدین و شوهر خواهرش  به دست پدر و مادرش بی خبر مانده باشد.

 

در همین زمینه بخوانید:

اعترافات تکان دهنده مادر بابک خرمدین به قتل فرزندان و دامادش

 

 

بابک خرمدین کارگردان سینما سه روز پیش به دست پدر و مادرش به طور هولناکی به قتل رسید و جسد تکه تکه شده او در چندین سطل زباله رها شد که با انگشت نگاری از سوی پلیس این جسد شناسایی شد و در نخستین مراحل بازجویی نیز پدر و مادر این کارگردان به قتل پسرشان اعتراف کردند و دلیل آن را انحرافات اخلاقی و آزار و اذیت های او عنوان کردند.

 

صبح امروز 29 اردیبهشت ماه نیز در اعترافات تکان دهنده دیگری از سوی پدر و مادر بابک خرمدین، آنها اقرار کردند که چند سال پیش در سال های 90 و 97 نیز ابتدا دامادشان فرامرز و دخترشان آرزو را نیز به همین شیوه به قتل رسانده و بعد از سلاخی و تکه تکه کردن در مکان های نامعلوم رها کرده اند.

 

آنها یک پسر و دختر دیگر به نام های آزیتا و افشین هم دارند که هم اکنون تحقیقات بیشتر درباره این پرونده با همکاری آنها در جریان است. 

 

شرح کامل این ماجرا را می توانید در لینک های زیر بخوانید و دنبال کنید:

 

اعترافات هولناک پدر بابک خرمدین به دو قتل دیگر / قتل دختر و دامادش

خواهر و برادر دیگر بابک خرمدین کجا هستند؟

پدر کارگردان سینما انگیزه قتل پسرش را افشا کرد

جزییات تازه از علت قتل کارگردان سینما / شکرگذاری پدر به خاطر قتل پسرش به دلیل روابط مشکوک!

 

 

ویدیویی از اعترافات پدر بابک خرمدین در مقابل خبرنگاران و عکاسان منتشر شده است که در این ویدیو با صراحت اعلام می کند هیچ عذاب وجدانی به خاطر کشتن این سه نفر ندارد چرا که احساس گناه نمی کند.

این ویدیو از اعترافات پدر بابک خرمدین را در ویدیوی بالا می توانید تماشا کنید.

 

همچنین ویدیویی از اعترافات تکان دهنده مادر بابک خرمدین را هم در لینک زیر می توانید تماشا کنید:

اعترافات تکان دهنده مادر بابک خرمدین به قتل فرزندان و دامادش

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.