2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
عاطفه چوپانی بازیگر نقش محبوبه در سریال «روزهای آبی»

عاطفه چوپانی بازیگر نقش محبوبه در سریال «روزهای آبی»

عاطفه چوپانی از بازیگران تازه واردی است که برای نخستین بار در سریال تلویزیونی «روزهای آبی» جلوی دوربین رفته است و نقش محبوبه را ایفا می کند.

به گزارش هنرنوشت، عاطفه چوپانی یکی از بازیگران جدید تلویزیون است که برای نخستین بار بازی در یک سریال تلویزیونی را با مجموعه «روزهای آبی» که از شبکه پنج پخش می شود، تجربه می کند.

 

عاطفه چوپانی در سریال روزهای آبی در نقش محبوبه نامزد اقبال ایفای نقش کرده است.

 

 

 

این بازیگر جوان بازیگری را از  صحنه تئاتر آغاز کرده و در نمایش های متعددی روی صحنه رفته است اما برای نخستین بار در یک سریال تلویزیونی با عنوان «روزهای آبی» جلوی دوربین رفته است.

 

 

زندگینامه عاطفه چوپانی:

 

عاطفه چوپانی متولد بهمن ماه سال 1379 است و در دوران دبیرستان در رشته تجربی تحصیل کرده و هنوز برای ورود به دانشگاه اقدام نکرده است اما با این حال در نمایش های مختلفی روی صحنه رفته و کار بازیگری را به صورت تجربی از صحنه تئاتر آغاز کرده است.

 

 

 

وی در جشنواره تئاتر فجر سال 99 با نمایش «هیچکس جیمی نمی شه» به کارگردانی فرشید هدا و نمایش « دو بیگانه تابع سرنوشتی مشترک» به کارگردانی مرجان آقانوری، جوکرها به کارگردانی مهراب جلیل نیا و «شین» به کارگردانی حسن همتی،  ایفای نقش کرده است.

 

این بازیگر به مناسبت روز  جهانی بازیگر در صفحه شخصی خود درباره علاقه اش به بازیگری نوشت: « من نقش بازى مى كنم / براى همه ،براى تو/ اما زندگى مى كنم ، صحنه جان! / بى تو بى خودم/ گُمم ؛ گنگم/ با تو جان مى گیرم …/ من هر روز را برایت جشن مى گیرم/ صحنه جان! »

 

 

از این بازیگر اطلاعات بیشتری در دسترس نیست اما با توجه به تجربیات تئاتری او و همچنین بازی خوب وی در نخستین حضورش مقابل دوربین در سریال «روزهای آبی»، انتظار می رود این بازیگر جوان به زودی برای ایفای نقش در دیگر سریال های تلویزیونی و آثار سینما نیز دعوت به کار شود و در آینده شاهد نقش آفرینی های بیشتر عاطفه چوپانی در سینما و تلویزیون  خواهیم بود.

 

سریال روزهای آبی:

 

سریال «روزهای آبی» به کارگردانی محمدرضا حاجی غلامی و تهیه کنندگی پرویز امیری در 26 قسمت 40 دقیقه ای تولید شده است و قرار است اولین قسمت آن روز پنج شنبه 23 اردیبهشت ماه همزمان با روز عید فطر ساعت 23 از شبکه پنج سیما روی آنتن برود.

 

این سریال هر شب ساعت 23 از شبکه پنج سیما روی آنتن می رود و تکرار این سریال روز بعد ساعت ۱:۴۵، ۱۰ صبح و ۱۹ خواهد بود.

 

داستان سریال «روزهای آبی» درباره خانواده‌ای است که در شرایط مالی سخت قرار می‌گیرد و با توجه به مشکلات مالی پدر، مجبور به تجربه زندگی در روستای مادری‌شان می‌شوند و این آغاز چالش‌های تلخ و شیرین آن‌ها در روستا است.

 

بازیگران سریال «روزهای آبی» عبارتند از:  اکبر عبدی، نادر سلیمانی، مهران رجبی، فریبا متخصص، ایرج نوذری، ویدا جوان،  سامان صفاری و علیرضا جلالی تبار، امیر غفارمنش، علی سلیمانی، رامین ناصر نصیر، افشین سنگ‌چاپ، کیوان ساکت‌اف، مجید پتکی، مهسا غفوری،، مرتضی زارع، عاطفه چوپانی، مجید شهریاری، پرهام موحدی، پریا مهدوی و امین علی شهسواری.

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.