2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
آرزو کریمی زند بازیگر نقش مونس در سریال روزهای آبی

آرزو کریمی زند بازیگر نقش مونس در سریال روزهای آبی

آرزو کریمی زند در سریال «روزهای آبی» در نقش مونس همسر جواد ایفای نقش کرده است.

به گزارش هنرنوشت، آرزو کریمی زند در سریال «روزهای آبی» که از شبکه پنج پخش می شود، در نقش مونس همسر جواد (مجید پتکی) ایفای نقش کرده است.

 

آرزو کریمی زند از بازیگران تئاتری است که برای نخستین بار در یک سریال تلویزیونی ایفای نقش می کند و با سریال «روزهای آبی» برای نخستین بار در تلویزیون دیده می شود.

 

 

 

آرزو کریمی در گفتگو با خبرنگار هنرنوشت درباره چگونگی شروع کار بازیگری خود توضیحات زیر را ارائه کرد که می خوانید:

 

آرزو کریمی زند متولد 1371 و دانش آموخته کارشناسی رشته بازیگری از دانشگاه هنر تهران است که  کار بازیگری را از سال 1390 و از صحنه تئاتر آغاز کرده است.

 

 

 

این بازیگر جوان تاکنون در نمایش های بسیاری روی صحنه رفته است که از آن جمله می توان به نمایش های : میراث یک قتل به کارگردانی آرش ماهان کیا، آفاق السلطنه به کارگردانی سیدمحسن میرهاشمی، «آخرین باران بهاری» به کارگردانی محمد لارتی، «خداحافظ» به کارگردانی مسعود منقچی، «آوانتاژ» به کارگردانی کامران شهلایی و محمد لارتی، «اعترافات چند بزرگوار» به کارگردانی امیر اسماعیلی، «غلفتی» به کارگدانی مهیار احمدی و «تجربه های اخیر» به کارگردانی امیررضا کوهستانی اشاره کرد.

 

 

این بازیگر جوان، مدرس بازیگری کودک و نوجوان در فرهنگسرای رشد است و در زمینه کارگردانی و نویسندگی آثار نمایشی نیز تجاربی دارد که از آن جمله می توان به کارگردانی نمایش «بازمانده گان» و  «شفاعت» و نویسندگی نمایش «همسفران قافله عشق»  اشاره کرد.

 

وی برای کارگردانی نمایش «اعترافات چند بزرگوار» در جشنواره ادیبان مقام اول را از آن خود کرد.

 

همچنین در جشنواره دانشجویی برای نمایش «تهران زیر بال فرشتگان» و در جشنواره حوزه هنری برای نمایش «شب واقعه» و همچنین جشنواره بانو برای نمایش «خاطرات» جایزه اول بازیگری زن را از آن خود کرده است.

 

 

 

 

وی همچنین در فیلم نیمه بلند «سودا» به کارگردانی رضوانه دانشی و  چند فیلم کوتاه از جمله « 7 روزگی» به کارگردانی مهدی جوادی فام و  «دادگاه» به کارگردانی مصطفی رضوانی نیز جلوی دوربین رفته است و در فیلم «خون شد» ساخته مسعود کیمیایی به عنوان طراح حرکت همکاری داشته است.

 

 

 

سریال «روزهای آبی»:

 

 سریال «روزهای آبی» به کارگردانی محمدرضا حاجی غلامی و تهیه کنندگی پرویز امیری در 26 قسمت 40 دقیقه ای تولید شده است و قرار است اولین قسمت آن روز پنج شنبه 23 اردیبهشت ماه همزمان با روز عید فطر ساعت 23 از شبکه پنج سیما روی آنتن برود.

 

این سریال هر شب ساعت 23 از شبکه پنج سیما روی آنتن می رود و تکرار این سریال روز بعد ساعت ۱:۴۵، ۱۰ صبح و ۱۹ خواهد بود.

 

داستان سریال «روزهای آبی» درباره خانواده‌ای است که در شرایط مالی سخت قرار می‌گیرد و با توجه به مشکلات مالی پدر، مجبور به تجربه زندگی در روستای مادری‌شان می‌شوند و این آغاز چالش‌های تلخ و شیرین آن‌ها در روستا است.

 

بازیگران سریال «روزهای آبی» عبارتند از:  اکبر عبدی، نادر سلیمانی، مهران رجبی، فریبا متخصص، ایرج نوذری، ویدا جوان،  سامان صفاری و علیرضا جلالی تبار، امیر غفارمنش، علی سلیمانی، رامین ناصر نصیر، افشین سنگ‌چاپ، کیوان ساکت‌اف، مجید پتکی، مهسا غفوری،، مرتضی زارع، عاطفه چوپانی، مجید شهریاری، پرهام موحدی، پریا مهدوی و امین علی شهسواری.

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.