2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
بازیگران و عوامل سریال احضار به کرونا مبتلا شدند

بازیگران و عوامل سریال احضار به کرونا مبتلا شدند

علیرضا افخمی کارگردان سریال «احضار» دلیل تعویق در پخش قسمت پایانی سریال «احضار» را ابتلای بازیگران اصلی و عوامل این سریال به ویروس کرونا اعلام کرد.

به گزارش هنرنوشت، علیرضا افخمی کارگردان سریال تلویزیونی «احضار» در گفتگو با ایسنا ضمن عذرخواهی از مخاطبان برای تعویق در پخش قسمت پایانی سریال احضار، دلیل آن را ابتلای سه بازیگر اصلی و چندین تن از عوامل پشت صحنه این سریال به ویروس کرونا اعلام کرد.

 

وی با اشاره به دشواری های تولید این سریال در شرایط شیوع ویروس کرونا بیان کرد: تولید سریال، در دوران شیوع کرونا با مشکلات عدیده ای همراه بوده و در مورد سریال «احضار» این مشکل دوچندان بوده است. در طول هشت ماه تولید سریال «احضار»، ما با ابتلای چندین تن از عوامل پشت دوربین از جمله آقای رنجبران مدیر تصویربرداری و آقای فرشید احمدی مدیر صدابرداری مواجه شدیم؛ اما گروه سازنده با سخت کوشی جای این عزیزان را پر کرد تا آنها به گروه بپیوندند. لیکن ابتلای سه تن از بازیگران اصلی مجموعه ـ آقای آرش مجیدی، خانم آدرینا صادقی و خانم سعیده عرب به این ویروس قابل جبران نبود؛ یعنی چاره ای جز بازگشت برای این عزیزان در پروژه وجود نداشت. همین امر موجب وقفه و کندی در تولید سریال شد. به نحوی که تا به امروز متاسفانه موفق نشدیم قسمت پایانی سریال را آماده پخش و تقدیم حضور کنیم.

 

افخمی، ضمن عذرخواهی از این اتفاق، اعلام کرد که قسمت آخر «احضار» ان شاءالله یک هفته دیگر تقدیم حضور مخاطبان خواهد شد.

 

 سریال ماه رمضانی «احضار» در شب های ماه رمضان ۱۴۰۰ در گونه معرفتی و ماورایی از شبکه اول سیما پخش شد و طبق نظرسنجی ها پربیننده ترین سریال ماه رمضان سال جاری بود.

 

انتهای پیام/

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.