2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
پرهام موحدی بازیگر نقش سهیل در سریال روزهای آبی

پرهام موحدی بازیگر نقش سهیل در سریال روزهای آبی

پرهام موحدی بازیگر کودک سریال روزهای آبی است که در نقش سهیل ایفای نقش کرده است.

به گزارش هنرنوشت، پرهام موحدی از بازیگران کودک و نوجوان سریال «روزهای آبی» است که در نقش سهیل برادر ساره (ویدا جوان) ایفای نقش کرده است.

 

 

 

 

پرهام موحدی کار هنری خود را از تبلیغات تلویزیونی آغاز کرد و بعد از آن برای ایفای نقش در نمایش موزیکال «اولیور توئیست» انتخاب شد.

 

این بازیگر در سریال «از سرنوشت« هم حضور داشت و اکنون در سریال «روزهای آبی» در نقش سهیل جلوی دوربین رفته است.

 

این بازیگر خردسال در زمینه مدلینگ نیز فعالیت دارد.

 

 

 

سریال روزهای آبی:

 

سریال «روزهای آبی» به کارگردانی محمدرضا حاجی غلامی و تهیه کنندگی پرویز امیری در 26 قسمت 40 دقیقه ای تولید شده است و قرار است اولین قسمت آن روز پنج شنبه 23 اردیبهشت ماه همزمان با روز عید فطر ساعت 23 از شبکه پنج سیما روی آنتن برود.

 

این سریال هر شب ساعت 23 از شبکه پنج سیما روی آنتن می رود و تکرار این سریال روز بعد ساعت ۱:۴۵، ۱۰ صبح و ۱۹ خواهد بود.

 

داستان سریال «روزهای آبی» درباره خانواده‌ای است که در شرایط مالی سخت قرار می‌گیرد و با توجه به مشکلات مالی پدر، مجبور به تجربه زندگی در روستای مادری‌شان می‌شوند و این آغاز چالش‌های تلخ و شیرین آن‌ها در روستا است.

 

بازیگران سریال «روزهای آبی» عبارتند از:  اکبر عبدی، نادر سلیمانی، مهران رجبی، فریبا متخصص، ایرج نوذری، ویدا جوان،  سامان صفاری و علیرضا جلالی تبار، امیر غفارمنش، علی سلیمانی، رامین ناصر نصیر، افشین سنگ‌چاپ، کیوان ساکت‌اف، مجید پتکی، مهسا غفوری،، مرتضی زارع، عاطفه چوپانی، مجید شهریاری، پرهام موحدی، پریا مهدوی و امین علی شهسواری.

انتهای پیام/

 

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.