2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت

ستاره سینمای هند بعد از انتشار یک متن دردناک بر اثر کرونا درگذشت + فیلم

ستاره سینمای هند بعد از انتشار متنی دردناک و خداحافظی با علاقه مندانش، بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت.

به گزارش هنرنوشت، راهول وهرا، بازیگر سرشناس و ستاره  سینمای هند که به کرونا مبتلا شده بود، بعد از انتشار متنی دردناک در فیسبوک خود، از دنیا رفت.

 

راهول وهرا، بعد از ابتلا به کرونا و در حالی که در بیمارستان فوق تخصصی در دهلی نو بستری بود، در فیسبوک خود نوشت: اگر درست درمان می‌شدم می‌توانستم زنده بمانم.  من به کرونا مبتلا هستم. من 4 روز بستری هستم اما بهبودی ندارم. آیا بیمارستانی وجود دارد که بتوانم تخت و اکسیژن تهیه کنم؟ زیرا سطح اکسیژن من در اینجا درحال کاهش است کسی نیست که از من مراقبت کند؟»

 

راهول وهرا ستاره 35 ساله سینمای هند بعد از انتشار این متن در فیسبوک خود درگذشت.

 

 

همسر راهول وهرا بعد از درگذشت وی، ویدیویی از راهول وهرا در بیمارستان را در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرد و علت مرگ همسرش را قصور و سهل انگاری پزشکی دانست و به دنبال عدالت بود.

 

همسر راهول وهرا در اینستاگرام خود نوشت: همه می دانند که راهول وهرا را از دست داده ایم اما کسی نمی داند که  او چطور درگذشت. برخورد نادرست با او صورت گرفته است و امیدوارم که همسرم به عدالت دست پیدا کند. یک راهول دیگر نباید به این روش بمیرد.

 

در این ویدیو، راهول در حالی که ماسک اکسیژن دارد، می گوید: « این (ماسک اکسیژن) بسیار ارزشمند است. بدون این (ماسک اکسیژن) ، بیماران رنج می برند. اما هیچ چیز از طریق این یکی اتفاق نمی افتد ، هیچ چیز.

 

این بازیگر فقید سینمای هند همچنین می گوید: وقتی برای کمک در کاری با یکی از سرپرستان تماس می گرفت ، آنها به او می گفتند که یک دقیقه دیگر برمی گردند  و سپس ناپدید می شدند.

 

این ویدیو که راهول وهرا ستاره سینمای هند را با ماسک اکسیژن روی تخت بیمارستان نشان می دهد، در بالا می توانید تماشا کنید.

 

بنا بر گزارش مقامات هند، هفته گذشته تعداد مبتلایان به کرونا در هند  ۴۱۲۲۶۲  فرد  بود که از این تعداد ۳۹۸۰ نفر فوت شده اند.

 

با وخامت اوضاع هندوستان در تعداد مبتلایان به کرونا و تعداد بالای مرگ و میرهای ناشی از این بیماری، آمیتاب باچان اسطوره سینمای هند نیز از مردم جهان درخواست کمک کرد.

 

آمیتاب باچان در رویداد جهانی vax live که در آمریکا برگزار شد با فرستادن ویدیویی از مردم جهان خواست تا در موج جدید ویروس کرونا به کمک این کشور بیایند.

 

باچان در این ویدیو گفته است: « من آمیتاب باچان هستم. کشور من هند در حال مبارزه با موج ناگهانی دوم کووید_۱۹covid 19 است. من به عنوان یک شهروند جهانی از همه شهروندان جهانی درخواست می‌کنم که کمک کنند، با دولت های خود، شرکت های دارویی صحبت کرده و از آنها بخواهند که کمک مالی و غیرمالی اهدا کنند، کمک به جامعه ای که بیشترین نیاز را دارد. هر تلاشی مهم است. همانطور که ماهاتما گاندی گفت: «با روشی مهربانانه می توانید دنیا را تکان دهید. متشکرم.»

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.