2024/04/23
۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
شهاب عباسی بازیگر نقش پلیس در سریال بوتیمار

شهاب عباسی بازیگر نقش پلیس در سریال بوتیمار

شهاب عباسی در نقش پلیس به جمع بازیگران سریال کمدی «بوتیمار» پیوست.
به گزارش هنرنوشت، شهاب عباسی یکی از بازیگران سریال کمدی «بوتیمار» است که در نقش پلیس در این مجموعه حضور دارد.
 
 
 
 
شهاب عباسی متولد  ۲۷ آذر ۱۳۵۲ در تبریز و دانش آموخته هنرستان هنرهای زیبا میرک در تبریز است که در دانشگاه نیز در رشته نقاشی دانشکده هنر تحصیل کرده است و پیش از آن در رادیو تبریز نیز فعالیت کرده است.
 
شهاب عباسی در دوران دانشگاه با با سید جواد رضویان، مهران غفوریان و حسین رفیعی هم دوره بود.
 
این بازیگر از طریق علی سلیمانی با داریوش کاردان کارگردان ایرانی آشنا شد و بعد از تست دادن در برخی از آثار وی ایفای نقش کرد.
 
شهاب عباسی کارگردان مجموعه طنز «خنده بازار» است که با اقبال بسیاری از سوی مخاطبان روبرو شده است. او این مجموعه را سال 90 با حضور بازیگران جوان آغاز کرد و به سرعت جای خود را در میان مخاطبانش باز کرد و از جمله آثار پرمخاطب تلویزیون شد.
 
 
این هنرمند در شاخه های هنری متعددی فعالیت کرده است از هنرهای تجسمی شامل نقاشی و طراحی گرفته تا اجرای برنامه، نویسندگی، کارگردانی و بازیگری و البته خوانندگی را نیز تجربه کرده است.
 
 
شهاب عباسی برای نخستین بار در سال 88 در فیلم سینمایی «شرط اول» به عنوان بازیگر نقش آفرینی کرد و پس از آن در سریال های  تلویزیونی و فیلم های تلویزیونی دیگری به عنوان نویسنده، کارگردان و یا بازیگر حضور داشت که از آن جمله می توان به این آثار اشاره کرد:
 
 
 
 
فیلم ها:
 

۱۳۸۹مشکلات یک مرد محترم  - کارگردان- بازیگر

۱۳۸۹ارث شیرین  - کارگردان- بازیگر

۱۳۸۸آتش بس در بیمارستان - بازیگر

۱۳۸۸هملت به جبهه می رود - بازیگر

۱۳۸۸دامادی به نام صفر - بازیگر، نویسنده

۱۳۸۷خواب فروش  - بازیگر و کارگردان

۱۳۸۷ماه عسل -  نویسنده  و کارگردان

۱۳۸۵تعطیلات پردردسر  - کارگردان

 

سریال  تلویزیونی:

 

۱۳۸۹شکر پنیر (در شبکه استانی سهند) - کارگردان، نویسنده، بازیگر

۱۳۸۹خنده بازار  - کارگردان هنری شهاب عباسی

۱۳۸۸دارا و ندار  - بازیگر

۱۳۸۷ایستی سویوخ (در شبکه استانی سهند) بازیگر

۱۳۸۵هیوا (در شبکه استانی سهند) بازیگر

۱۳۷۵صد سال به این سالها  - بازیگر

1380-زیر آسمان شهر- بازیگر

1382- کوچه اقاقیا - نویسنده

1395 افسانه هزارپایان- کارگردان

1398 کامیون- نویسنده و بازیگر

 

 

سریال بوتیمار:

 

سریال کمدی «بوتیمار» بعد از ماه مبارک رمضان و از عید فطر جایگزین سریال رمضانی «یاور» می شود و هر شب ساعت 20:45 دقیقه از شبکه سه سیما روی آنتن می رود.

 

سریال کمدی «بوتیمار» به کارگردانی علیرضانجف زاده و با تهیه کنندگی مهران مهام به روزهای پخش از شبکه سه سیما نزدیک تر می شود و به همین مناسبت از تیزر این سریال نیز به تازگی رونمایی شده است که در ویدیوی بالا می توانید تماشا کنید.

 

بخش‌های اصلی سریال در لوکیشن‌های شمال ایران  تصویر برداری شده و روزها آخر این سریال نیز در تهران تصویربرداری ادامه یافت.

 

بازیگران این سریال عبارتند از : حمید لولایی، مرجانه گلچین، هدایت هاشمی، مهران رجبی، اشکان اشتیاق، ساناز سماواتی، علی صبوری، علیرضا درویش، سپند امیر سلیمانی، رامین ناصرنصیر، شهاب عباسی، سیما مطلبی، سارا مقربی، ندا کوهی، آرزو ابی‌زاده، دانیال جعفری و سامی غریبی، .... 

 

بازیگران بومی و با سابقه تئاتر مازندران که در این سریال حضور دارند، عبارتند از: سلمان خطی، ملیحه بقایی، حسین توهمی، سید احمد رضوی، مهدی هادی‌زاده، صاحب حسینی، سیدعباس حسینی، شیرین مجتهدی، مجتبی امدادی، قدیر شمشیری، شایان خانپور، سید حسین حسینی، نواب صادقی، مهناز سالاری، بهزاد کاشفی، اسماعیل فلاح، احمد صلاحی، مریم محمدزاده، علیرضا اسلامی، ثایر سالار، رضا غلامی، و ...

 

در خلاصه داستان این مجموعه نمایشی آمده است: بوتیمار همیشه در تشنگی به سر می‌برد اما آن هنگام که به رودخانه و یا دریا می‌رسد، نگران می‌شود که مبادا آب دریا تمام شود و او از تشنگی بمیرد، پس آب نمی‌خورد و تشنه می‌ماند ... بوتیمار همیشه نگران فرداست.

 

 

انتهای پیام/

 

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.