2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
کرونا اسدلله یکتا بازیگر سینما را روانه بیمارستان کرد

کرونا اسدلله یکتا بازیگر سینما را روانه بیمارستان کرد

اسدالله یکتا بازیگر سینما و تلویزیون به دلیل ابتلا به کرونا و درگیر شدن ریه، در بیمارستان نیکان بستری شد.

به گزارش هنرنوشت، محمد یکتا فرزند این بازیگر در گفتگو با ایسنا از ابتلای پدرش اسدالله یکتا به کرونا خبر داده و گفته است:  ۳۰ درصد ریه پدرم درگیر کرونا شده است و چاره‌ای نبود جز بستری کردن ایشان و بنابراین عصر روز دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه، در بیمارستان نیکان بستری شد که البته وضعیت مناسبی دارد اما برای شدت نیافتن بیماری ترجیح خانواده این بود که در بیمارستان بستری شوند.

 

این بازیگر که  به تازگی نیز بر اثر زمین خوردن، دچار آسیب دیدگی شده است، با مشکلات تنفسی ناشی از کرونا نیز روبرو شده است.

 

 اسدالله یکتا چندی پیش  در صفحه شخصی خود از پذیرش تبلیغات خبر داده و از این که بعد از 50 سال کار بازیگری، به دلیل شرایط اقتصادی نامناسب، ناچار به پذیرش تبلیغات در صفحه اش شده است، ابراز تاسف کرد.

 

اسدالله یکتا بازیگر سینما و تلویزیون، متولد سال ۱۳۲۶ است که در بیش از ۹۰ فیلم سینمایی و چند مجموعه تلویزیونی به ایفای نقش پرداخته است.

از جمله آثاری که این بازیگر قدیمی در آنها ا یفای نقش کرده  است می توان به فیلم‌هایی مانند «سامورایی در برلین»، «زندانی‌ها»، «چهارراه استانبول»، «دارکوب»،«نهنگ عنبر ۲»، «خفه‌گی»، «ماه تی تی» ، «گشت ۲»، «رسوایی»،«چند می‌گیری گریه کنی» و ... است. او با بازی در فیلم‌هایی مانند «هامون»، «بوی کافور، عطر یاس»، «گاهی به آسمان نگاه کن» و ...  اشاره کرد.

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.