2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
دانیال جعفری بازیگر  نقش یوسف در سریال بوتیمار

دانیال جعفری بازیگر نقش یوسف در سریال بوتیمار

دانیال جعفری از بازیگران نوجوان سریال کمدی بوتیمار است که در نقش یوسف ایفای نقش کرده است.

به گزارش هنرنوشت، دانیال جعفری از بازیگران نوجوان سریال کمدی «بوتیمار» به کارگردانی علیرضا نجف زاده است که پخش آن به زودی آغاز می شود.

 

 

دانیال جعفری متولد سال 1385 و دانش آموخته بازیگری از آکادمی فیلمسازی و سینمایی هنر و سینماست که از سال 96 زیر نظر داریوش موحد دوره های بازیگری را گذرانده است.

 

این بازیگر نوجوان تاکنون در فیلم سینمایی «به یادم باش»  به کارگردانی مجتبی سعید زاده در ژانر کودک و نوجوان و همچنین در فیلم کوتاه «کم کاری» به کارگردانی  حسین آخوند زاده، فیلم سینمایی گشت ارشاد 3 به کارگردانی سعید سهیلی، فیلم کوتاه  میل شخصی به کارگردانی  آرش روشن جوی و علیرضا آقا علیخانی، فیلم کوتاه شاگرد بابا به کارگردانی پویا شاهرخ فر و سریال کمدی بوتیمار به کارگردانی علیرضا نجف زاده ایفای نقش کرده است.

 

سریال بوتیمار:

 

سریال کمدی «بوتیمار» بعد از ماه مبارک رمضان و از عید فطر جایگزین سریال رمضانی «یاور» می شود و هر شب ساعت 20:45 دقیقه از شبکه سه سیما روی آنتن می رود.

 

سریال کمدی «بوتیمار» به کارگردانی علیرضانجف زاده و با تهیه کنندگی مهران مهام به روزهای پخش از شبکه سه سیما نزدیک تر می شود و به همین مناسبت از تیزر این سریال نیز به تازگی رونمایی شده است که در ویدیوی بالا می توانید تماشا کنید.

 

بخش‌های اصلی سریال در لوکیشن‌های شمال ایران  تصویر برداری شده و روزها آخر این سریال نیز در تهران تصویربرداری ادامه یافت.

 

بازیگران این سریال عبارتند از : حمید لولایی، مرجانه گلچین،هدایت هاشمی، مهران رجبی، اشکان اشتیاق، ساناز سماواتی، علی صبوری، علیرضا درویش، سپند امیر سلیمانی، رامین ناصرنصیر،  شهاب عباسی، سیما مطلبی، سارا مقربی، ندا کوهی، آرزو ابی‌زاده، دانیال جعفری و سامی غریبی، .... 

 

بازیگران بومی و با سابقه تئاتر مازندران که در این سریال حضور دارند، عبارتند از: سلمان خطی، ملیحه بقایی، حسین توهمی، سید احمد رضوی، مهدی هادی‌زاده، صاحب حسینی، سیدعباس حسینی، شیرین مجتهدی، مجتبی امدادی، قدیر شمشیری، شایان خانپور، سید حسین حسینی، نواب صادقی، مهناز سالاری، بهزاد کاشفی، اسماعیل فلاح، احمد صلاحی، مریم محمدزاده، علیرضا اسلامی، ثایر سالار، رضا غلامی، و ...

 

در خلاصه داستان این مجموعه نمایشی آمده است: بوتیمار همیشه در تشنگی به سر می‌برد اما آن هنگام که به رودخانه و یا دریا می‌رسد، نگران می‌شود که مبادا آب دریا تمام شود و او از تشنگی بمیرد، پس آب نمی‌خورد و تشنه می‌ماند ... بوتیمار همیشه نگران فرداست.

 

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.