2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
بازیگر سریال «مختارنامه» بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت

بازیگر سریال «مختارنامه» بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت

بازیگر سریال «مختارنامه» که بر اثر ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شده بود، صبح امروز 20 اردیبهشت ماه درگذشت.

به گزارش هنرنوشت، بیژن افشار بازیگر سینما و تلویزیون و یکی از بازیگران سریال «مختارنامه»  که از مدتی پیش به ویروس کرونا مبتلا شده و در بیمارستان بستری بود، امروز 20 اردیبهشت ماه درگذشت.

 

این هنرمند که از 6 اردیبهشت ماه به کرونا مبتلا شده بود، به دلیل درخواست مبالغ هنگفت برای بستری شدن و نیافتن تخت خالی در بیمارستان های دیگر، امکان بستری در هیچ بیمارستانی را نیافت و سرانجام با وساطت بهزاد فراهانی کارگردان و بازیگر سرشناس تئاتر و همکاری پزشکی همنام او ( دکتر بهزاد فراهانی) امکان بستری شدن بیژن افشار فراهم شد اما  با وخیم شدن شرایط تنفسی بیژن افشار طی روزهای گذشته، سرانجام صبح 20 اردیبهشت ماه دار فانی را وداع گفت.

 

 

 

زنده یاد بیژن افشار متولد  ۱۳۴۵ در تهران و دانش آموخته کارشناسی بازیگری از دانشگاه هنرهای دراماتیک بود که کار بازیگری را از سال 80 و  با ایفای نقش در فیلم مربای شیرین به کارگردانی مرضیه برومند آغاز کرد.

 

از جمله آثاری که بیژن افشار بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون در آنها ایفای نقش کرده بود می توان به فیلم‌های سینمایی «مربای شیرین»، «قلب‌های ناآرام»، «در وجه حامل»، «خبر خاصی نیست»، «خیابان دیوار»، «پیچ جاده نمناک»، «تابو»، «تمشک» و سریال های تلویزیونی «مختارنامه»، «شهریار»، «خواب بلند»، «پرواز در ارتفاع صفر»، «یلدا» و … اشاره کرد.

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.