2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
سیما مطلبی بازیگر نقش مهسا در سریال «بوتیمار»

سیما مطلبی بازیگر نقش مهسا در سریال «بوتیمار»

سیما مطلبی در سریال کمدی «بوتیمار» نقش مهسا را بازی می کند.

به گزارش خبرنگار هنرنوشت، سیما مطلبی یکی از بازیگران سریال کمدی «بوتیمار» است که در نقش مهسا همسر (سپند امیر سلیمانی) در این سریال ایفای نقش می کند.

 

 

سیما مطلبی متولد 29 تیرماه سال 1355 در تهران و دانش آموخته رشته مدیریت آموزش است که کار هنری خود را از سال 1379 ابتدا با حرفه گریم آغاز کرد و بعد از مدتی با گذراندن دوره های تخصصی بازیگری، وارد این حرفه شد و کار بازیگری خود را با ایفای نقش در چهار تله فیلم آغاز کرد.

 

این بازیگر بعد از کسب تجربه در چهار تله فیلم، به کارگردان های مختلف معرفی شد و از سال 1380 با سریال « خواب دیدم کودکی ام را» به کارگردانی مرتضی شاملی برای نخستین بار،  بازی در یک سریال تلویزیونی را تجربه کرد که این سریال در ماه محرم از شبکه سه سیما روی آنتن رفت.

 

 

وی بعد از مدتی در همان سال 80 به سریال طنز «شهر قشنگ» ساخته مهدی مظلومی معرفی شد و به ایفای نقش در این مجموعه پرداخت و  پس از آن سیروس مقدم او را برای ایفای نقش در سریال «عروج» دعوت به همکاری کرد و پس از آن در چندین سریال به کارگردانی سیروس مقدم نیز جلوی دوربین رفت که از آن جمله می توان به سریال های «ریحانه»، «بانویی دیگر» و «نرگس» اشاره کرد.

 

به گزارش خبرنگار هنرنوشت، سیما مطلبی مسیر حرفه بازیگری را به صورت پله پله و هر بار با تست دادن و پذیرفته شدن پیموده است، در آثار سیروس مقدم نیز ابتدا در نقش های کوتاه ظاهر شد و بعد از چندین همکاری، در سریال «نرگس» به عنوان یکی از نقش های اصلی ظاهر شد.

 

 

این بازیگر بازی در سریال های «خط شکن»، «خسته دلان»، «شب هزارویکم» ، «بوی باران»، «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» و فیلم های «دل شکسته» ساخته علی رویین تن و «مسیر عشق» به کارگردانی بیژن شکرریز را در کارنامه هنری خود دارد.

 
سریال هایی که سیما مطلبی در آنها ایفای نقش کرده است، به شرح زیر  است: خواب دیدم کودکی ام ( مرتضی شاملی)،  آخرین روزهای شاد بودن (حجت قاسم‌زاده اصل)، عروج (سیروس مقدم)،  بانویی دیگر، ریحانه، نرگس،  بوی سیب (محسن ربیعی)،  سایه تنهایی (بیژن شکرریز)، خسته دلان (سیروس الوند)،  خط شکن (مسعود تکاور)، شب هزارویکم (علی بهادر)،  تلنگر (محمد درمنش)، نابرده رنج (علیرضا بذرافشان)، هفت سنگ، درکنار هم (حمیدرضا غفارزاده)، راه و بیراه (داوود بیدل)، حکایت‌های کمال (قدرت‌الله صلح‌میرزایی)، بوی باران (محمود معظمی). 

 

آخرین سریالی که این بازیگر در آن ایفای نقش کرده است، سریال «بوی باران» به کارگردانی محمود معظمی است که سال 98 از شبکه یک سیما روی آنتن رفت.

 

 

 

این بازیگر همچنین در دو فیلم «دل شکسته» و «مسیر عشق» و  همچنین 11 تله فیلم  جلوی دوربین رفته است که عبارتند از: 

عطش
جستجو
فراموش
دام شیطان
آفتاب لب بوم
سایه تنهایی 
با من قرار بگذار
خط شکن 
چتر عاشقی
زمزمه‌های وجود
با من حرف بزن

 

سیما مطلبی در سریال «بوتیمار» در نقش مهسا همسر (سپند امیرسلیمانی) ایفای نقش کرده است که به گفته خودش زنی است که از کارهای خلاف همسرش بی خبر است و بعد از آگاه شدن، سعی می کند تا به کسانی که همسرش از آنها کلاهبرداری کرده است، کمک کند. 

 

 

 

سریال بوتیمار:

 

سریال کمدی «بوتیمار» بعد از ماه مبارک رمضان و از عید فطر جایگزین سریال رمضانی «یاور» می شود و هر شب ساعت 20:45 دقیقه از شبکه سه سیما روی آنتن می رود.

 

سریال کمدی «بوتیمار» به کارگردانی علیرضانجف زاده و با تهیه کنندگی مهران مهام به روزهای پخش از شبکه سه سیما نزدیک تر می شود و به همین مناسبت از تیزر این سریال نیز به تازگی رونمایی شده است که در ویدیوی بالا می توانید تماشا کنید.

 

بخش‌های اصلی سریال در لوکیشن‌های شمال ایران  تصویر برداری شده و روزها آخر این سریال نیز در تهران تصویربرداری ادامه یافت.

 

بازیگران این سریال عبارتند از : حمید لولایی، مرجانه گلچین،هدایت هاشمی، مهران رجبی، اشکان اشتیاق، ساناز سماواتی، علی صبوری، علیرضا درویش، سپند امیر سلیمانی، رامین ناصرنصیر،  شهاب عباسی، سیما مطلبی، سارا مقربی، ندا کوهی، آرزو ابی‌زاده،  دانیال جعفری و سامی غریبی، .... 

 

بازیگران بومی و با سابقه تئاتر مازندران که در این سریال حضور دارند، عبارتند از: سلمان خطی، ملیحه بقایی، حسین توهمی، سید احمد رضوی، مهدی هادی‌زاده، صاحب حسینی، سیدعباس حسینی، شیرین مجتهدی، مجتبی امدادی، قدیر شمشیری، شایان خانپور، سید حسین حسینی، نواب صادقی، مهناز سالاری، بهزاد کاشفی، اسماعیل فلاح، احمد صلاحی، مریم محمدزاده، علیرضا اسلامی، ثایر سالار، رضا غلامی، و ...

 

در خلاصه داستان این مجموعه نمایشی آمده است: بوتیمار همیشه در تشنگی به سر می‌برد اما آن هنگام که به رودخانه و یا دریا می‌رسد، نگران می‌شود که مبادا آب دریا تمام شود و او از تشنگی بمیرد، پس آب نمی‌خورد و تشنه می‌ماند ... بوتیمار همیشه نگران فرداست.

 

 

انتهای پیام/

 

 

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.