2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
سارا مقربی بازیگر نقش سارا در  سریال «زندگی زیباست»

سارا مقربی بازیگر نقش سارا در سریال «زندگی زیباست»

سارا مقربی از بازیگران جدید سینما و تلویزیون است که در سریال «زندگی زیباست» در نقش سارا ایفای نقش می کند.

به گزارش هنرنوشت، سارا مقربی از بازیگران جدید سینما و تلویزیون است که در سریال «زندگی زیباست» به کارگردانی قاسم جعفری در نقش سارا  ایفای نقش می کند.

 

این بازیگر جوان پیش از این در سریال کمدی «بوتیمار» دومین تجربه بازی در یک سریال تلویزیونی را پشت سر گذاشته بود.

 

 

 

سارا مقربی متولد دهه 70 است و تجربه چندانی در کار بازیگری ندارد و بازی در سریال کمدی «بوتیمار» دومین تجربه او در حرفه بازیگری محسوب می شود.

 

 

 

این بازیگر جوان و تازه کار در سریال بوتیمار با هنرپیشه های پیشکسوتی از جمله حمید لولایی، مرجانه گلچین و ... همبازی است و این سریال فرصتی برای شناخته شدن او به عنوان یک بازیگر فراهم کرده است.

 

 

از این بازیگر تازه کار اطلاعات چندانی در دسترس نیست و باید منتظر ماند و دید که آیا او با به نمایش گذاشتن استعداد و توانمندی خود در سریال بوتیمار می تواند یک سکوی پرش به عرصه بازیگری حرفه ای سینما و تلویزیون بسازد و به شهرت برسد یا آن که همچون بسیاری از بازیگران تازه کار در نخستین تجربه ها درجا خواهد زد و از میدان ظهور بازیگران مستعد به در خواهد شد.

 

 

این بازیگر جوان،  بازی در کنار بازیگران پیشکسوتی چون حمید لولایی و مرجانه گلچین در این سریال را برای خود افتخار بزرگی می داند و اطمینان دارد که مردم از دیدن این سریال لذت خواهند برد.

 

سریال زندگی زیباست:

 

سریال تلویزیونی «زندگی زیباست» به کارگردانی قاسم جعفری از شنبه 12 تیرماه بدون اطلاع رسانی قبلی و خیلی ناگهانی ساعت 21:30  از شبکه دو سیما روی آنتن رفت.

 

مجموعه «زندگی زیباست» در  ۵۰ قسمت ۴۵ دقیقه ای در سال ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸  تولید شده و بسیاری از بازیگران این سریال که حدود بیست نفر هستند، از میان بازیگران تئاتر انتخاب شده و برای نخستین بار در یک سریال تلویزیونی جلوی دوربین رفته اند.

 

از زمان تولید این سریال دو سال می گذرد و در این مدت در حالت بلاتکلیفی به سر می برد تا این که سرانجام به صورت ناگهانی و بدون برنامه قبلی از 12 تیر سال جاری پخش آن از شبکه دو سیما آغاز شد.

 

 

داستان سریال درباره چگونگی رسیدن هفت عاشق و معشوق به یکدیگر است.

 

 نویسندگان این سریال پریسا شمس و حامدافضلی هستند که البته حامد افضلی در گفتگویی اعلام کرده است که از این پروژه کنار گذاشته شده و تصاویر پخش شده از این سریال ارتباطی با طرح فیلمنامه او ندارد و خواسته بود که نام او به عنوان نویسنده از این سریال حذف شود.

 

مدیران تصویربرداری این سریال نیز افشین علیزاده و مصطفی احمدیان هستند و بازیگران آن به شرح زیر است:

 

ثریا قاسمی، بیژن بنفشه خواه، نیما رئیسی، امید روحانی، مهتاج نجومی، رسول نجفیان، جمشید جهانزاده، اردلان شجاع کاوه، صحرا اسداللهی، سیاوش قلعه وردی، علیرضا ناصحی، سعید زارعی، شهرزاد جعفری، ستایش رجایی نیا، آزاده سیفی، علیرضا رسولی، رامین جعفری، حمید رشید، سارا مقربی، سجاد بابایی، یاسمین خلدبرین

 

زمان تکرار و بازپخش این سریال نیز  ساعات  ۰۲:۱۰  بامداد ،  ۹ صبح و ۱۶:۱۵  روز بعد اعلام شده است.

 

انتهای پیام/

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.