2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
ویدا جوان بازیگر نقش ساره در سریال روزهای آبی

ویدا جوان بازیگر نقش ساره در سریال روزهای آبی

ویدا جوان در سریال «روزهای آبی» به کارگردانی محمدرضا حاجی غلامی در نقش ساره ایفای نقش می کند.

به گزارش هنرنوشت، ویدا جوان یکی از بازیگران سریال «روزهای آبی» به کارگردانی محمدرضا حاجی غلامی است که در نقش ساره جلوی دوربین رفته است.

 

 

زندگینامه ویدا جوان:

 

ویدا جوان متولد ۳۱ مرداد ۱۳۶۵ در تهران و دانش آموخته رشته حسابداری است که دوره های بازیگری تئاتر را نیز  زیر نظر حمید سمندریان گذرانده است.

 

این بازیگر برای نخستین بار سال 1391  با سریال «زمانه» به کارگردانی حسن فتحی در تلویزیون دیده شد و پس از آن در سریال های تلویزیونی دیگری از جمله  ماه و پلنگ، پژمان،  شمعدونی ،آسمان من، سارق روح، زیر هم کف و سرگذشت به ایفای نقش پرداخت.

 

وی همچنین بازی در فیلم های «از ما بهترون» در سال 1388 به کارگردانی مهرداد فرید، جان به حراج در سال ۱۳۹۲ به کارگردانی سید حامد محسن‌پور، ملبورن در سال ۱۳۹۲ ساخته نیما جاویدی را در کارنامه هنری خنود دارد و در سال 1398 در فیلم آبادان یازده 60 به کارگردانی مهرداد خوشبخت جلوی دوربین رفت.

 

ویدا جوان در نمایش های متعددی نیز روی صحنه رفته است که از آن جمله می توان به نمایش های: مضحکه شبیه قتل به کارگردانی حسین کیانی، جان گز به کارگردانی نیما دهقان، به مناسبت ورود اشکان به کارگردانی رضا دادوئی، خاطرات هنرپیشه نقش دوم  و زیبایی گاهی زن است به کارگردانی سهراب حسینی اشاره کرد.

 

 

ویدا جوان متاهل است و زندگی عاشقانه ای را در کنار آیلا تهرانی دارد و یکی از نکات جالب زندگی این بازیگر جوان این است که برخلاف عرف و رسم و رسوم ها در امر ازدواج، ویدا جوان از همسرش خواستگاری کرده است که بی درنگ با پاسخ مثبت آیلا تهرانی روبرو شد و مهریه اش  را نیز برخلاف رسم و رسوم ها  ۷۰۰۰ شاخه گل رز هلندی به رنگ های سفید، قرمز و زرد انتخاب کرد و به ثبت رساند.

 

ویدا جوان درباره ماجرای ازدواجش در جایی گفته است: «حکایت آشنایی من و ایلا به چند سال قبل باز می گردد، یکی از دوستانم که از علاقه ام به دوبله با خبر بود مرا به استودیو ضبط صدای «ایلا» برد تا تست دهم. طی همین جلساتی که به آنجا می رفتم و با ایلا صحبت می کردیم به این نتیجه رسیدیم که علایق مشترک مان در رنگ ها، هنر و مسائل عمیق زندگی بسیار است و حتی پس از ازدواج، تفاهم ما دو نفر برای خانواده هایمان هم خیلی جالب بود.

 

سریال روزهای آبی:

 

سریال «روزهای آبی» به کارگردانی محمدرضا حاجی غلامی و تهیه کنندگی پرویز امیری در 26 قسمت 40 دقیقه ای تولید شده است و قرار است اولین قسمت آن روز پنج شنبه 23 اردیبهشت ماه همزمان با روز عید فطر ساعت 23 از شبکه پنج سیما روی آنتن برود.

 

این سریال هر شب ساعت 23 از شبکه پنج سیما روی آنتن می رود و تکرار این سریال روز بعد ساعت ۱:۴۵، ۱۰ صبح و ۱۹ خواهد بود.

 

داستان سریال «روزهای آبی» درباره خانواده‌ای است که در شرایط مالی سخت قرار می‌گیرد و با توجه به مشکلات مالی پدر، مجبور به تجربه زندگی در روستای مادری‌شان می‌شوند و این آغاز چالش‌های تلخ و شیرین آن‌ها در روستا است.

 

بازیگران سریال «روزهای آبی» عبارتند از:  اکبر عبدی، نادر سلیمانی، مهران رجبی، فریبا متخصص، ایرج نوذری، ویدا جوان،  سامان صفاری و علیرضا جلالی تبار، امیر غفارمنش، علی سلیمانی، رامین ناصر نصیر، افشین سنگ‌چاپ، کیوان ساکت‌اف،  مجید پتکی، مهسا غفوری،، مرتضی زارع، عاطفه چوپانی، مجید شهریاری، آرزو کریمی زند، پرهام موحدی، پریا مهدوی و امین علی شهسواری.

 

انتهای پیام/

 

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.