2024/04/17
۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۹ فروردين
پژمان جمشیدی هم وارد عرصه اجرا شد

پژمان جمشیدی هم وارد عرصه اجرا شد

پژمان جمشیدی بازیکن سابق پرسپولیس که در سالهای اخیر به بازیگر پرطرفداری در سینمای ایران بدل شده است قصد دارد در عرصه اجرا نیز دست به تجربه بزند.

به گزارش هنرنوشت، در سال های اخیر بسیاری از بازیگران سینما و تلویزیون وارد عرصه اجرا شده اند که شهاب حسینی، محمدرضا گلزار، مجید صالحی و رضا صادقی  از آن جمله اند و اکنون گفته شده است که پژمان جمشیدی نیز قصد دارد با برنامه ای با عنوان « پیش گو» به عنوان مجری وارد این عرصه شود.

 

بنا بر نوشته خبر ورزشی، پژمان جمشیدی که در پرسپولیس تبدیل به فوتبالیست مطرحی شد، هرگز در فوتبال مدارج ملی بالایی را طی نکرد اما در عرصه هنر با سریال پژمان استعداد خود را در بازیگری نشان داد و بعدها تبدیل به یکی از بازیگران پولساز سینمای ایران به خصوص در عرصه کارهای طنز شد.

 

پژمان جمشیدی که در عرصه ورزشی، سینما و تبلیغات به خوبی ظاهر شده است، حالا تصمیم دارد به عنوان مجری وارد گود شود و با برنامه «پیش گو» که به زودی ضبط و تولید آن آغاز خواهد شد، عرصه اجرای برنامه را نیز تجربه خواهد کرد.

 

بسیاری بر این باورند که پژمان جمشیدی از فن بیان خوبی برخوردار است و بنابراین در عرصه اجرا نیز می تواند به توفیقاتی دست یابد که البته باید منتظر ماند و دید که این بازیکن سابق و بازیگر امروز در صحنه اجرای برنامه چه خواهد کرد.

 

 پژمان جمشیدی در برنامه «پیش گو» همچون دیگر برنامه های ترکیبی میزبان چهره هاست با این تفاوت که کمتر شاهد حضور آنها در دیگر برنامه ها بوده ایم.

 

این برنامه به کارگردانی  مشترک رضا بهاروند و امین انتظاری و تهیه کنندگی ویترین استودیو، در هر قسمت میهمانان خود را با قصه ای متفاوت روبرو می کند.


این برنامه مراحل پیش تولید را پشت سر می گذارد و هنوز مشخص نیست که این برنامه از کدام پلتفرم در شبکه نمایش خانگی پخش خواهد شد .
 

 

ورود ستارگان سینما به حوزه اجرای برنامه:

 

چند سالی است که شاهد حضور ستارگان سینما در برنامه های مختلف به عنوان مجری هستیم که این تب و تاب با اجرای  رامبد جوان و مهران مدیری در برناتمه های خندوانه و دورهمی آغاز شد و  با حضور محمدرضا گلزار به عنوان مجری مسابقه پرحاشیه «برنده باش» و اجرای دیگر بازیگران سینما از جمله پژمان بازغی در کودک‌شو، حمید گودرزی در پنج ستاره و کودک‌شو، سام درخشانی در مسابقه ایران، پوریا پورسرخ در ایرانیش، کامران تفتی در وقتشه، مهران غفوریان و نادر سلیمانی در اعجوبه‌ها، سروش صحت در کتاب‌باز، اکبر عبدی در عبدی‌شو و مجید صالحی در ام‌شو همچنان ادامه یافت و هر بار بازیگران جدیدی به حوزه اجرا وارد می شوند و بخت خود را به عنوان مجری برنامه های مختلف امتحان می کنند.

بسیاری از این برنامه ها و ستارگانی که پا به دنیای مجری گری گذاشتند، تجربه های شکست خورده بودند و تنها تعداد اندکی از آنها توانستند در حوزه اجرا توفیقاتی کسب کنند.

 

اکنون پژمان جمشیدی بازیگر سرشناس و محبوب سینمای ایران نیز به گردونه بازیگران علاقه مند به حوزه اجرا پیوسته است و باید منتظر ماند و دید آیا پژمان جشمیدی می تواند در حوزه اجرا نیز نظر مخاطبانش را به خود جلب کند یا همچون دیگر همکارانش تجربه شکست خورده دیگری را بر تجارب قبلی در این حوزه اضافه خواهد کرد.

 

انتهای پیام/

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.