2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
مجید پتکی بازیگر سریال «در کنار پروانه ها»

مجید پتکی بازیگر سریال «در کنار پروانه ها»

مجید پتکی در سریال «در کنار پروانه ها» ایفای نقش می کند.

به گزارش هنرنوشت، مجید پتکی یکی از بازیگران سریال «در کنار پروانه ها» به کارگردانی داریوش یاری است که از شبکه دو سیما پخش می شود.

 

 

این بازیگر چندی پیش در سریال «روزهای آبی» به کارگردانی محمدرضا حاجی غلامی در نقش جواد نقش آفرینی کرده بود.

 

 

 

مجید پتکی متولد  25 شهریور 1353 در رشت و دانش آموخته رشته کامپیوتر از دانشکده فنی شهید رجایی لاهیجان است که کار هنری و بازیگری را از صحنه تئاتر آغاز کرد.

 

این بازیگر تئاتر، سال 79 از سوی تلویزیون استان گیلان دعوت به همکاری شد و در ادامه در چند تله فیلم ایفای نقش کرد و نخستین بار با ایفای نقش در سریال «فردای روشن» وارد تلویزیون شد.

 

یکی از افتخارات هنری این بازیگر دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد از جشنواره اسکرین پاور انگلستان برای ایفای نقش در فیلم کوتاه «دیگری» به کارگردانی برادران سامکو است و سال 95 نیز جایزه اول بازیگری را از جشنواره فیلم مانهایم آلمان برای بازی در فیلم «زمانی دیگر» از آن خود کرد.

 

 

 


پتکی در آثاری همچون «گذر از مه»، «زندگی از نو»، «کوبار»، «دلدادگان»، «آرماندو»، «پایان رویاها»، «لرد»، «زمانی دیگر»، «قول»، «سکوت رعنا» ، «قهوه تلخ»، و «نیسان آبی»، «بازگشت» و « 23 نفر» از جمله آثاری است که مجید پتکی به عنوان بازیگر ایفای نقش کرده است.

 

این هنرمند علاوه بر بازیگری در زمینه کارگردانی تئاتر نیز فعال است و از جمله آثار نمایشی که کارگردانی کرده است می توان به نمایش سیاه بازی  «آمیز فرفره» نوشته داوود فتحعلی بیگی و  « تذکره سپید بانو و غلام سیاه» نوشته  پوریا پرتو  اشاره کرد که به ترتیب در هجدهمین جشنواره نمایش های آیینی و سنتی و در سی و دومین جشنواره استانی تئاتر گیلان روی صحنه برد.

 

مجید پتکی ساکن شهر رشت است و سالهاست ازدواج کرده و یک فرزند پسر دارد.

 

 

سریال «در کنار پروانه ها»:

 

سریال «در کنار پروانه‌ها» به کارگردانی داریوش یاری و تهیه‌کنندگی بهروز مفید از  هفته آینده  ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه دو سیما روی آنتن می رود.

 

این سریال با رویکرد خانوادگی و مذهبی تولید شده و بازیگرانی که در این مجموعه ایفای نقش کرده اند، عبارتند از:  پروانه معصومی، برزو ارجمند، محمود جعفری، شهین تسلیمی، مهران رجبی، خسرو شهراز، کاوه سماک‌باشی، مجید پتکی، وحید رحیمیان، الناز اسماعیلی، محمدعلی صادق‌حسنی، دانیال محمودنیا، فرناز زوفا، علی مجلسی، مهرداد بخشی، با حضور بیتا سحرخیز، نگار عابدی، نسرین بابایی و سامرند معروفی.

 

 

 

سریال روزهای آبی:

 

سریال «روزهای آبی» به کارگردانی محمدرضا حاجی غلامی و تهیه کنندگی پرویز امیری در 26 قسمت 40 دقیقه ای تولید شده است و قرار است اولین قسمت آن روز پنج شنبه 23 اردیبهشت ماه همزمان با روز عید فطر ساعت 23 از شبکه پنج سیما روی آنتن برود.

 

این سریال هر شب ساعت 23 از شبکه پنج سیما روی آنتن می رود و تکرار این سریال روز بعد ساعت ۱:۴۵، ۱۰ صبح و ۱۹ خواهد بود.

 

داستان سریال «روزهای آبی» درباره خانواده‌ای است که در شرایط مالی سخت قرار می‌گیرد و با توجه به مشکلات مالی پدر، مجبور به تجربه زندگی در روستای مادری‌شان می‌شوند و این آغاز چالش‌های تلخ و شیرین آن‌ها در روستا است.

 

بازیگران سریال «روزهای آبی» عبارتند از:  اکبر عبدی، نادر سلیمانی، مهران رجبی، فریبا متخصص، ایرج نوذری، ویدا جوان،  سامان صفاری و علیرضا جلالی تبار، امیر غفارمنش، علی سلیمانی، رامین ناصر نصیر، افشین سنگ‌چاپ، کیوان ساکت‌اف، مجید پتکی، مهسا غفوری،، مرتضی زارع، عاطفه چوپانی، مجید شهریاری، آرزو کریمی زند، پرهام موحدی، پریا مهدوی و امین علی شهسواری.

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.