2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
کیوان ساکت اُف بازیگر نقش اقبال در سریال روزهای آبی

کیوان ساکت اُف بازیگر نقش اقبال در سریال روزهای آبی

کیوان ساکت اُف در سریال روزهای آبی در نقش اقبال جلوی دوربین رفته است.

به گزارش هنرنوشت، کیوان ساکت اف یکی از بازیگران سریال «روزهای آبی» است که در نقش اقبال پسرخاله ساره (ویدا جوان) ایفای نقش می کند.

 

کیوان ساکت اف متولد 25 شهریور سال 1367 و  دانش آموخته رشته تئاتر از دانشگاه آزاد تنکابن است و کار هنری خود را ابتدا با  اجرای برنامه و در کسوت مجری شبکه یک سیما آغاز کرد و بعد از مدتی وارد بازیگری شد.

 

 

ساکت اف نخستین بار در سال 1387  با فیلم «دویدن در میان ابرها» به کارگردانی امین فرج پور به عنوان بازیگر وارد سینما شد.

 

برادر او مسعود ساکت اف از تهیه کنندگان شبکه چهار تلویزیون است و به گفته خودش با حمایت برادرش توانسته است وارد دنیای تصویر و بازیگری شود و آموزش بازیگری را هم در موسسه فرهنگی و هنری برادرش گذرانده است.

 

کیوان ساکت اف، بازی  در سریال های بازگشت، حوالی پاییز و فیلم های بالاخره این زندگی مال کیه؟، پچ پچه های پشت خط نبرد و هی هو را در کارنامه هنری خود دارد.

 

 

از جمله فیلم ها و سریال هایی که کیوان ساکت اف در آنها ایفای نقش کرده است می توان به فیلم دویدن در میان ابرها(1387)،فیلم چند روز بیشتر(1392)، فیلم هی هو(1397) و  سریال های به رنگ خاک، راه شیری، حوالی پاییز و روزهای آبی اشاره کرد.

 

 

 

سریال روزهای آبی:

 

سریال «روزهای آبی» به کارگردانی محمدرضا حاجی غلامی و تهیه کنندگی پرویز امیری در 26 قسمت 40 دقیقه ای تولید شده است و قرار است اولین قسمت آن روز پنج شنبه 23 اردیبهشت ماه همزمان با روز عید فطر ساعت 23 از شبکه پنج سیما روی آنتن برود.

 

این سریال هر شب ساعت 23 از شبکه پنج سیما روی آنتن می رود و تکرار این سریال روز بعد ساعت ۱:۴۵، ۱۰ صبح و ۱۹ خواهد بود.

 

داستان سریال «روزهای آبی» درباره خانواده‌ای است که در شرایط مالی سخت قرار می‌گیرد و با توجه به مشکلات مالی پدر، مجبور به تجربه زندگی در روستای مادری‌شان می‌شوند و این آغاز چالش‌های تلخ و شیرین آن‌ها در روستا است.

 

بازیگران سریال «روزهای آبی» عبارتند از:  اکبر عبدی، نادر سلیمانی، مهران رجبی، فریبا متخصص، ایرج نوذری، ویدا جوان،  سامان صفاری و علیرضا جلالی تبار، امیر غفارمنش، علی سلیمانی، رامین ناصر نصیر، افشین سنگ‌چاپ، کیوان ساکت‌اف،  مجید پتکی، مهسا غفوری،، مرتضی زارع، عاطفه چوپانی، مجید شهریاری،  آرزو کریمی زند، پرهام موحدی، پریا مهدوی و امین علی شهسواری.

 

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.