2024/05/03
۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
کیمیا خلج بازیگر نقش بشرا نایب در سریال سرزده

کیمیا خلج بازیگر نقش بشرا نایب در سریال سرزده

کیمیا خلج در مینی سریال «سرزده» در نقش بشرا خواهر رضا نایب ایفای نقش کرده است.

به گزارش هنرنوشت، کیمیا خلج در مینی سریال «سرزده» به کارگردانی بهادر اسدی، در نقش بشرا (بشری) نایب خواهر رضا ایفای نقش کرده است.

 

 

کیمیا خلیج متولد  7 دی 1373 در تهران و دانش آموخته دانشگاه علوم پزشکی تهران است که کار بازیگری را از تئاتر و از دوران کودکی آغاز کرد و بعد از آن دوره های مختلف بازیگری را در کارگاه تئاتر زیر نظر ناصر یکه گذراند.

 

این بازیگر جوان بعد از آن که جایزه بهترین بازیگر جشنواره تئاتر استان را از آن خود کرد، در چند فیلم تلویزیونی از جمله «تهران دربست» به کارگردانی سپهر محمدی و «کاغذهای باطله» به کارگردانی نیما معتمدی بازی کرد.

نمایش «عروسان» به کارگردانی آرش سنجابی ، فیلم «سالگرد» به کارگردانی مهدی احمدی و فیلم کوتاه «هیدراسیون» از جمله آثاری است که کیمیا خلج در آنها ایفای نقش کرده است.

 

وی علاوه بر بازیگری در زمینه مجری گری نیز تجاربی دارد.

 

پدر کیمیا خلج از مدیران خبرگزاری ایرنا بوده است و به همین واسطه او نیز در زمینه خبرنگاری تجاربی را کسب کرده است و به عنوان مجری تلویزیون نیز فعالیت هایی داشته و نخستین بار با برنامه «نوجوان» به عنوان مجری در قاب تلویزیون دیده شد.

 

 

کیمیا خلج بازیگر نقش بشرا (بشری) در سریال «سرزده» درباره نقش خود گفته است:

آقای اسدی از جمله افرادی است که در کارهایش به چهره های جوان اعتماد می کند و در سریال قبلی خود نیز از من دعوت به همکاری کردند اما خب این فرصت فراهم نشد تا در خدمتشان باشم اما برای «سرزده» دعوت به همکاری کردند و بعد از خواندن فیلمنامه به مشهد رفتم. روز اول که فیلمنامه را به من دادند نگفتند که قرار است کدام نقش را بازی کنم و آنچه در ذهنم بود این بود که طوبی را بازی کنم چون به لحاظ سنی به آن شخصیت نزدیک تر بودم. مسلما چون ۲۵ سال سن دارم و قرار بود در سریال بچه هم داشته باشم، بازی کردن نقش بشری از ذهنم دور بود.  اما از همان روز اول که فیلمنامه را خواندم به شخصیت بشری علاقه مند شدم به این دلیل که چالش داشت و از شخصیت های خنثی نبود.

خلج با بیان این که  طول و عرض نقش ها برایم مهم نیست، تاکید کرد:  مهم است که نقش چالشی داشته باشد و منفعل نباشد. برای این سریال هم بعد از چند روز به من گفتند که مرا برای نقش بشری در نظر گرفتند. در ابتدا تعجب کردم و بعد از آن نگران شدم که نکند به خاطر سن و سالم آنچه کارگردان می خواهد به درستی درنیاید. علاوه بر این در فیلم نامه قرار بود دختربچه ای سه ساله نقش دختر من را بازی کند و در ادامه به خاطر بیماری کرونا ترجیح دادیم سن دختربچه را کمی بیشتر کنیم تا سلامتی همکاران به خطر نیفتد.

 

این بازیگر همچنین گفت: در ادامه با توضیحاتی که کارگردان و نویسنده دادند دیدم که منطقی است اگر بشری در سن ۱۸ سالگی ازدواج کرده باشد و بعد از یکسال صاحب فرزند شود.

 

خلج در ادامه نیز افزود: در هر حال بشری همسر یک پلیس است و همسر پلیس مسلما استحکامی در شخصیتش وجود دارد و اینطور نیست که هر دقیقه و با هر فشاری گریه کند. این افراد از قبل آگاهی های لازم را دارند و با این آگاهی با همسرانشان ازدواج می کنند و من نیز سعی کردم این استحکام شخصیتی را در این نقش به اجرا دربیاورم. از طرفی بشری می دانست همسرش در کما به سر می برد و به همین خاطر باید طوری رفتار می کرد که دخترش که به شدت به پدر وابسته بود، از این موضوع باخبر نشود. خیلی تلاش کردم که حال روحی بشری را در سکانس های خلوت او بیاورم و امیدوارم مخاطبان نیز راضی باشند.

 

مینی سریال سرزده:

 

مینی سریال «سرزده» به کارگردانی و تهیه کنندگی بهادر اسدی و با نقش آفرینی زنده یاد علی انصاریان از شنبه 11 اردیبهشت تا چهارشنبه 15 اردیبهشت‌ماه از شبکه یک سیما پخش می شود.

 

داستان «سرزده» درباره  اصلان و رضا دو رفیق صمیمی است که بعد از سال‌ها به طور اتفاقی در حالی با یکدیگر روبرو می‌شوند که یکی از آنها پلیس و دیگری خلافکار شده است.

 

علی انصاریان در این مینی سریال که آخرین نقش آفرینی او در تلویزیون بود،  نقش رضا و بهرنگ علوی نقش اصلان را بازی می‌کند.

 

علی انصاریان، بهرنگ علوی، نسیم ادبی، رویا میرعلمی، رحیم نوروزی، رامبد شکرابی، مریم مومن، یاشار هاشم زاده، امیربهادر اورعی، امید جواهریان پارسا، کیمیا خلج، کوروش رحمانی، نیکادل یاحقی و ریحانه ابوترابی، بازیگران مینی سریال «سرزده» هستند.

 

عوامل  مینی سریال «سر زده» عبارتند از:

نویسنده: زامیاد سعدوندیان، ناظر کیفی: علیرضا ابوترابی، مدیر تصویربرداری: احمد گودرزی، مدیر صدابرداری: امیر عاشق، صداگذاری و ترکیب صدا: وحید مقدسی -احسان افشاریان، مدیر تولید و مجری طرح: مهدی چراغی، برنامه‌ریز: سیامک دورانی، دستیار اول کارگردان: سعید غلامی، دستیاران کارگردان: محمدامین رضوی، نادیا شادمان، دستیاران صدابردار: سعید قبادی، جواد شعبانی، مدیر مالی: مینا صفریان مدیر تدارکات: محمد عزیزی‌زاده، طراح گریم: شهرزاد عقیقی، طراح لباس: منیره ملکی، طراح صحنه: احمدرضا آخوندزاده، مجریان گریم: فریبا مجیدی، یاسر مرآتی، دستیار لباس فاطیما زعفرانی، جلوه‌های ویژه‌ میدانی: حمید رسولیان جلوه‌های ویژه تصویری: امیر امدادی، منشی صحنه: تهمینه مرتضوی، تدوین: نوید توحیدی، ترانه‌سرا: یاشار هاشم زاده، خواننده و آهنگساز قطعه‌ی سرزده: مسعود محمدزاده، خواننده‌ قطعه امتحان: احسان رمضانپور، آهنگ ساز قطعه‌ امتحان: محمدجواد سام‌نژاد، عکاس: نگار پورسعید.

 

انتهای پیام/

انتهای پیام/

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.