2024/05/02
۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
محسن چاوشی درباره خبر حمایتش از نامزدهای ریاست جمهوری چه گفت؟

محسن چاوشی درباره خبر حمایتش از نامزدهای ریاست جمهوری چه گفت؟

محسن چاوشی درباره خبر منتشر شده درباره همکاری و حمایتش از نامزدهای احتمالی ریاست جمهوری واکنش نشان داد.

به گزارش هنرنوشت، به تازگی خبری منتشر شده بود مبنی بر این که چند ستاد انتخاباتی کاندیداهای احتمالی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با  محسن چاوشی، سالار عقیلی و مصطفی راغب مذاکراتی انجام داده اند تا به عنوان خوانندگان ستاد انتخاباتی با آنها همکاری کنند و گفته شد که محسن چاوشی و سالار عقیلی این پیشنهاد را رد کرده اند و مدیر برنامه های مصطفی راغب نیز از این موضوع اظهار بی اطلاعی کرده است.

 

اما اکنون محسن چاوشی نسبت به این خبر واکنش نشان داده و در صفحه تلگرام خود دراین باره نوشت: «این‌روزها عده‌ای سودجو برای گرم‌کردن بازار کم‌رونق‌شان از هیچ حربه‌ای دریغ نمی‌کنند. لذا خبر منتشرشده مبنی‌ بر تماس یکی از نمایندگان انتخاباتی با محسن چاوشی جهت اجرای قطعات مناسبتی، قویاً تکذیب می‌گردد.»

 

در کارنامه محسن چاوشی انتشار دو قطعه «بیست هزار آرزو» و «به رقص آ» که برای حمایت از حسن روحانی در دوره یازدهم و دوازدهم انتخابات ریاست جمهوری منتشر کرده بود، دیده می شود که خودش درباره این قطعه ها گفته است این آثار را به دلیل خوشحال بودن مردم در آن دوره زمانی منتشر کرده است.

 

در انتخابات ریاست جمهوری چند سال اخیر ایران، برخی از ستادهای انتخاباتی برای تبلیغات بیشتر و جلب مشارکت مردم از خوانندگان سرشناس موسیقی کشورمان دعوت به همکاری می کنند تا بتوانند از محبوبیت این هنرمندان و علاقه طرفداران آنها به نفع خود استفاده کرده و آرای بالاتری را به سمت خود جذب کنند.

 

انتهای پیام/

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.