2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت

عجیب‌ترین گل ورزشی که وارد سبد شد! + فیلم

یکی از عجیب‌ترین صحنه‌های ورزشی در آخرین دیدار لیگ بسکتبال ایران خلق شد،

به گزارش هنرنوشت، یکی از عجیب ترین گل های وزرش ایران در دیدار بین تیم مهرام و شهرداری گرگان خلق شد.

 

همشهری درباره این دیدار نوشت: پرتاب فوق‌العاده پری پتی پوینت، گارد اهل میلواکی آمریکای گرگانی‌ها در واپسین لحظات فینال لیگ برتر بسکتبال ایران بین دو تیم مهرام و شهرداری گرگان برای همیشه این دیدار را در اذهان بسکتبالیست‌دوستان یا حتی ورزش‌دوستان ایرانی ماندگار کرد، جایی که تصمیم پتی‌پوینت در هزارم ثانیه‌های پایانی برای پرتاب از نیمه خودی در حالی گرفته شد که آن‌ها علی‌رغم اینکه در اکثر اوقات بازی تیم برتر میدان بودند ۳ امتیاز از مهرامی‌ها عقب افتاده بودند و تنها احتیاج به یک پرتاب سه امتیازی داشتند تا به قهرمانی برسند اما درعین‌حال فرصتی هم برای رفتن به زمین حریف نبود. 

 

در این لحظه حساس بود که این بازیکن ۳۳ ساله کاری کرد کارستان. او در شرایطی که مهرامی‌ها خودشان را آماده جشن پیروزی کرده بودند از زمین خودشان اقدام به پرتاب توپ به سمت حلقه مهرام کرد تا همگان در سالن و پای گیرنده‌هایشان برای تعیین سرنوشت این بازی میخکوب شوند.

 

توپ رفت و رفت و رفت و درنهایت به شکل عجیبی وارد سبد مهرام شد تا فریاد شادی گرگانی ها به آسمان رود و دو تیم در امتیاز ۹۶ مساوی شوند تا شهرداری‌چی‌های گرگان با دوپینگ روحی از پرتاب پتی پوینت در وقت اضافی نیز ۱۱۰ بر ۱۰۳ قهرمان این دوره از مسابقات شوند.

 

نام پری پتی حالا حالاها فراموش نخواهد شد و شاید بهترین جمله را در وصف او، یکی از همبازی‌هایش به کاربرد که گفت «من امشب دست خدا را دیدم»

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.