2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
آغاز تصویربرداری سریال «چسب زخم» و معرفی بازیگران

آغاز تصویربرداری سریال «چسب زخم» و معرفی بازیگران

تصویربرداری سریال تلویزیونی «چسب زخم» به کارگردانی سیدحامد تهرانی علوی آغاز شد.

به گزارش هنرنوشت به نقل از روابط عمومی سریال، مجموعه تلویزیونی «چسب زخم» به کارگردانی سیدحامد تهرانی علوی و تهیه کنندگی روشان امیری به نویسندگی سمیرا مختاری و عاطفه نفری وارد مرحله تولید شده و قرار است فصل اول این مجموعه در 15 قسمت ساخته شود.

 
«چسب زخم» داستان زندگی زنی است به نام هما که به عنوان کمک بهیار در بیمارستانی مشغول به کار است. حادثه ای زندگی هما را دستخوش تغییراتی می کند. هما برای رفع مشکلاتش، به عنوان تمیزکار به کار در شرکتی خدماتی روی می آورد. در هر خانه با داستان زندگی افرادی رو به رو می شویم که هما را با چالش های جدیدی روبرو می کند.
 

بازیگران سریال «چسب زخم» عبارتند از: ساناز سماواتی، اتابک نادری، سیاوش مفیدی، شهرزاد عبدالمجید، سوسن پرور، مینا نوروزی، حسین یار یار، فرهاد بشارتی، فاطمه شکری، ارسطو خوش رزم، وحید شیخ زاده، با معرفی نرگس موسوی زاده، محمد علیزاده، پریسا پورمشکی، فاطمه فامیل دوست و بازیگر خردسال محمد مهدی تقی زاده، آراد امیری و ابوالفضل معصومی.
 

روشان امیری و حامد تهرانی پیش از این در سریال«خونه یکی»  با یکدیگر همکاری داشتند.

 
دیگر عوامل این سریال عبارتند از: مدیر تولید: محمد جواد سیانکی، مدیر فیلم برداری: رسول خدابنده لو، دستیار یک کارگردان و برنامه ریز: مجتبی طاهرخانی، منشی صحنه: الهام اصغری طراح صحنه و لباس: روشان امیری، مدیر صدابرداری: عباس ایمانی، طراح گریم: بهاره برازمند، مدیر تدارکات: محمدعلی گلی و عکاس: زهرا اصغری.

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.