2024/04/23
۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
بهادر زمانی بازیگر نقش سرگرد علیرضا طواف زاده در سریال یاور

بهادر زمانی بازیگر نقش سرگرد علیرضا طواف زاده در سریال یاور

بهادر زمانی در سریال «یاور» به کارگردانی سعید سلطانی در نقش سرگرد علیرضا طواف زاده ایفای نقش می کند.

به گزارش هنرنوشت، بهادر زمانی یکی از بازیگران سریال «یاور» به کارگردانی سعید سلطانی است که در نقش سرگرد علیرضا طواف زاده ایفای نقش کرده است.

 

 

 

بهادر زمانی متولد 18 آذر 1363 و دانش آموخته رشته کارگردانی سینما از دانشکده سینماگران جوان و همچنین دارای مدرک کارشناسی صنعت گردشگری و توریسم است.

 

 

این بازیگر جوان کار بازیگری را از سال 1386 با ایفای نقش در تله فیلم «چشمان اسماعیل» به کارگردانی کاظم راستگفتار و تهیه کنندگی علی آشتیانی پور آغاز کرد و  پس از آن برای ایفای نقش حضرت عباس (ع) در فیلم «رستاخیر» به کارگردانی احمدرضا درویش ابتدا از طریق فراخوان بازیگری، تست بازیگری داد و در نهایت برای این نقش انتخاب شد و بعد از اکران کوتاه مدت این فیلم در سال 1390 و حواشی بسیاری که برای نمایش چهره حضرت عباس و در نهایت توقف اکران آن به دنبال داشت، به شهرت رسید.

 

 

فیلم رستاخیز با وجود آن که در جشنواره فیلم فجر سال 92 موفق به دریافت جوایزی در بخش بهترین فیلم و بهترین کارگردانی شد اما در زمان اکران در سال 94 به دلیل نمایش چهره حضرت عباس با نقش آفرینی بهادر زمانی، با مخالفت علما روبرو شد و در نهایت بعد از چند ساعت از آغاز اکران، این فیلم از روی پرده سینماها پایین کشیده شد.

جنجال های اکران این فیلم به شهرت بیشتر این بازیگر جوان انجامید و البته دردسرهایی را نیز برای او به همراه داشت چرا که گفته شد برخی او را به خاطر ایفای نقش حضرت عباس (ع) به مرگ نیز تهدید کرده اند.

 

 

بهادر زمانی همچنین در  فیلم «جان لیلی» به کارگردانی کرامت پورشهسواری، سریال تلویزیونی «تنهایی لیلا» و  سریال نمایش خانگی «کرگدن» به کارگردانی کیارش اسدی زاده نیز ایفای نقش کرده است.

 

 

این بازیگر جوان علاوه بر بازیگری در زمینه کارگردانی و فیلمسازی نیز فعال است و به تازگی نخستین تجربه خود را در زمینه فیلمسازی با ساخت فیلم سینمایی «برکه خاموش» به مرحله پایانی فیلمبرداری رسانده است.

 

وی پیش از این یک فیلم بلند مستند داستانی با عنوان «میرقاسم» را به تهیه‌کنندگی هومن کبیری کارگردانی کرده و در  نویسندگی و کارگردانی چند فیلم کوتاه نیز همکاری داشته است.

 

سریال «یاور»:

 

شبکه سه سیما برای ایام ماه مبارک رمضان 1400 ، پخش سریال «یاور» به کارگردانی سعید سلطانی را در جدول برنامه های خود قرار داده است و هر شب ساعت 20:15 روی آنتن این شبکه می رود.

 

این سریال 30 قسمتی  ملودرامی اجتماعی است که در برخی از قسمت‌ها نیز با ژانر معمایی و تم جوانمردی همراه شده است.

 

بازیگرانی که در سریال «یاور» ایفای نقش می کنند، عبارتند از: داریوش ارجمند، امید علیمردانی، ارسلان قاسمی، محمد حاتمی، زهرا سعیدی، شبنم فرشادجو، محمد رشنو،  فقیهه سلطانی، مهوش افشارزاده،  اسماعیل محرابی، علی باقری، بهادر زمانی، مزدک رستمی، شیوا خنیاگر، دریا (غزل) مقبلی، فروغ قجابگلی،  بهراد خرازی، رسول توکلی.

 

داریوش ارجمند در این سریال در نقش یاور و امید علیمردانی در نقش رستم ایفای نقش کرده اند.

 

زمان بازپخش و تکرار این سریال نیز ساعت 9:55 و 15:40 روز بعد خواهد بود.

 

انتهای پیام/

 

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1400/02/07
اصلا کل قایفش به بازی های تاریخی میخوره
ارکیده 1400/02/12
دقیقا چهره مختص فیلم های تاریخی دارند ،درسریال یاور خوب بازی می کنند

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.