2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
واکنش ها به درگذشت محسن قاضی مرادی /  تحسین مهوش وقاری در عشق و وفاداری

واکنش ها به درگذشت محسن قاضی مرادی / تحسین مهوش وقاری در عشق و وفاداری

مهوش وقاری بعد از درگذشت همسرش پست تازه ای با عکس وی منتشر کرد و کاربران فضای مجازی نیز سالها عشق و وفاداری آنها را تحسین کردند.

به گزارش هنرنوشت، محسن قاضی مرادی بازیگر قدیمی و پیشکسوت سینما و تلویزیون که بسیاری از مردم خاطره بازی های درخشان او را در آثار بسیاری هنوز به یاد دارند، شب گذشته 25 فروردین ماه در منزلش درگذشت. این بازیگر در طول سال های اخیر به بیماری پارکینسون مبتلا شده بود و همسرش مهوش وقاری از بازیگران محبوب سینما وتلویزیون نیز در این سالها با دور شدن از فضای کار و بازیگری به امورات همسرش و پرستاری از وی می پرداخت و همراهی و زندگی عاشقانه این زوج هنرمند با تحسین کاربران فضای مجازی همراه بود.

 

 

مهوش وقاری بازیگر سینما وتلویزیون وهمسر محسن قاضی مرادی بعد از درگذشت همسرش با انتشار عکس این بازیگر پیشکسوت به همراه یک قطعه شعر، احساس خود را نسبت به رفتن شریک زندگی اش این طور بیان کرد: قرارمون این نبود...

 

 

کاربران بسیاری در فضای مجازی نیز بعد از درگذشت محسن قاضی مرادی به تحسین مهوش وقاری همراه همیشگی این بازیگر سرشناس پرداختند و از وی به خاطر سالها زندگی عاشقانه و پرستاری از همسرش تقدیر کردند.

 

مهوش وقاری و محسن قاضی مرادی کنار هفت سین سال 1400

 

 

پیکر محسن قاضی مرادی فردا جمعه ۲۷ فرودین ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) به خاک سپرده می شود و مراسم تشییع پیکر این هنرمند نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی با حضور جمع  معدودی شامل  خانواده، دوستان و همکارانش برگزار خواهد شد.

 

محسن قاضی‌مرادی متولد ۱۳۲۰  و دانش آموخته مدرسه عالی مدیریت تهران است و بازی در سینما را از سال ۱۳۵۱ با فیلم حسن سیاه  به کارگردانی پرویز اصانلو آغاز کرد.

 

این هنرمند درآثار سینمایی و تلویزیونی بسیاری ایفای نقش کرد که فیلم های سگ کشی، قطعه ناتمام، خانه ای روی آب، یک بار برای همیشه، دایره زنگی و... از آن جمله است.

 

وی  در سریال های خاطره انگیز متعددی نقش آفرینی کرده است  که از آن می توان می توان به سریال های کت جادویی، کارگاه شمسی و مادام، روزگار جوانی و... اشاره کرد.

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.