2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
سهند جاهدی بازیگر نقش بهروز در  سریال «بچه مهندس 4»

سهند جاهدی بازیگر نقش بهروز در سریال «بچه مهندس 4»

سهند جاهدی یکی از بازیگران سریال «بچه مهندس 4» است که در نقش بهروز ایفای نقش کرده است.

به گزارش هنرنوشت، سهند جاهدی یکی از بازیگران جوان سریال «بچه مهندس 4» است که در نقش بهروز ایفای نقش کرده است. این سریال به مناسبت ماه مبارک رمضان هر شب ساعت 21:30  از شبکه دو سیما روی آنتن است.

 

 

سهند جاهدی متولد 4 شهریورماه سال 1375 در شهر ری واقع در تهران است که کار هنری خود را از دوران کودکی و به عنوان کمک مجری در کنار داریوش فرضیایی «عمو پورنگ» مجری محبوب کودکان آغاز کرد.

 

 

 

 

سهند جاهدی برای نخستین بار در فیلم «تقاطع» به کارگردانی ابوالحسن داوودی در سال 1384 به عنوان بازیگر وارد سینما شد و پس از آن در سال 1387 برای نخستین بار در یک سریال تلویزیونی به نام «روزهای زیبا» به کارگردانی جواد افشار ایفای نقش کرد.

 

ایفای نقش سهند جاهدی در فیلم «یک وجب از آسمان» نظر داوران جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان را به خود جلب کرد و در بیست و دومین دوره این  جشنواره از وی تقدیر شد.

 

 

سهند جاهدی در فیلم ها و سریال های بسیاری ایفای نقش کرده است که از آن جمله می توان به فیلم های «تقاطع»،  « از ما بهترون»، «۲۳ گرم»، «پاتوق»، «مهمانخانه‌ای در برف»، « یک وجب از آسمان»، «تلفن همراه»، «حکم جلب»، «خرمگس». «رویای کاظم» و ... اشاره کرد.

 

وی همچنین در سریال های «مدرسه ما»، « سرزمین کهن» به کارگردانی کمال تبریزی، «پس از سال‌ها»، « عید امسال»، «روزهای زیبا»، «محکومین»، «هیئت مدیره»،  «آچمز»،  «سلام آقای مدیر» و «بچه مهندس 4» ایفای نقش کرده است.

 

 

سریال «بچه مهندس 4»

 

فصل چهارم سریال «بچه مهندس» به کارگردانی احمد کاوری و تهیه‌کنندگی سعید سعدی برای پخش در ایام ماه مبارک رمضان از شبکه دو سیما آماده شده است که هر شب ماه مبارک رمضان ساعت 21:30 از شبکه دو روی آنتن می رود.

 

داستان فصل چهارم نوشته  حسن وارسته است و برخلاف سه فصل گذشته که علی غفاری آن ها را کارگردانی کرده بود، این فصل به دلیل مشغله غفاری، با کارگردانی احمد کاوری جلوی دوربین رفته است.

 

بازیگران این فصل از بچه مهندس عبارتند از:  ثریا قاسمی، فرهاد قائمیان، محمدرضا رهبری، مهشید جوادی، سیما خضرآبادی، سهند جاهدی، کورش سلیمانی، عبدالرضا اکبری، عباس جمشیدی‌فر، سیاوش چراغی‌پور، شیوا خسرومهر، عزت‌الله مهرآوران، شهین تسلیمی، محمدرضا هدایتی، امید روحانی، رضا استادی، رحیم نوروزی، علیرضا جلالی‌تبار، بهنام شرفی، وحید نفر، ساغر عزیزی، رضا نامداری، روشنگ سه‌گله، پرویز بزرگی، حسین شمس‌آبادی، مونا خوارزمی، حسن ولیخانی.

 

سریال «بچه مهندس» از جمله سریال های پرمخاطب تلویزیون بود که به همین دلیل اکنون به فصل چهارم رسیده است و ماجرای دو فصل اول آن درباره کودکی و نوجوانی شخصیت جواد جوادی بود و سال گذشته در فصل سوم آن نیز قسمت جوانی و دانشجویی این شخصیت در خلال یک قصه پلیسی امنیتی روایت شد و در این فصل داستان ازدواج جواد جوادی با مرضیه توفیقی روایت خواهد شد.

 

 

انتهای پیام/

 

 

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.