2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
انتشار عکسی مشکوک از آخرین روزهای زندگی علی انصاریان

انتشار عکسی مشکوک از آخرین روزهای زندگی علی انصاریان

داماد خانواده انصاریان عکسی از آخرین روزهای زندگی علی انصاریان را به همراه جمله ای کنایه ای منتشر کرد.

به گزارش هنرنوشت، علی انصاریان پیشکسوت تیم پرسپولیس و بازیگر سینما اوایل بهمن ماه سال گذشته بر اثر ابتلا به کرونا در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان فرهیختگان در تهران بستری شد و حدود دو هفته بعد با درگیر شدن بیش از 80 درصد از ریه سرانجام از دنیا رفت.

 

در همین زمینه بخوانید:

پاسخ به شایعاتی درباره مشکوک بودن فوت میناوند و انصاریان/ اکسیژن انصاریان تا بعد از فوت وصل بود

 

درگذشت این بازیکن سابق تیم ملی و بازیگر سینما حواشی بسیاری را به دنبال داشت و بسیاری، تیم پزشکی را به سهل انگاری در زمینه درمان وی متهم کردند.  اکنون بعد از گذشت حدود دو ماه از درگذشت این چهره سرشناس و محبوب ایران، حامد اژدری داماد خانواده انصاریان با انتشار عکسی از علی انصاریان در نخستین روزهایی که در بیمارستان بستری شده بود، مطالبی کنایه آمیز را به آن ضمیمه کرد و بار دیگر شبهات درباره چگونگی درگذشت وی را یادآو شد. 

 

حامد اژدری در پست اینستاگرام خود با انتشار عکس زیر از علی انصاریان نوشت: « حال علی انصاریان از ابتدا بد بود و همه می دانستیم که فوت خواهد کرد! فقط نمی دانستیم چرا بدون ماسک و با دست خودش دو پرس غذا می خورد!

 

 

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.