2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
سیما خضرآبادی بازیگر نقش شیوا در سریال «بچه مهندس 4»

سیما خضرآبادی بازیگر نقش شیوا در سریال «بچه مهندس 4»

سیما خضرآبادی یکی از بازیگران فصل چهارم سریال «بچه مهندس» است که در نقش شیوا جلوی دوربین رفته است.

به گزارش هنرنوشت، سیما خضرآبادی از بازیگران جوان سینما و تلویزیون ایران است که در فصل چهارم سریال «بچه مهندس» در نقش شیوا دوست مرضیه (مهشید  جوادی) ایفای نقش می کند.

 

 

زندگینامه سیما خضرآبادی:

 

سیما خضرآبادی متولد 11 فروردین ماه سال 1368 و دانش آموخته رشته بازیگری است که کار حرفه ای خود را در زمینه بازیگری با سریال «ایستگاه آخر» ساخته منوچهر عسگری نسب آغاز کرد و برای نخستین بار در قاب تلویزیون دیده شد.

 

 

 

سیما خضرآبادی متولد 11 فروردین ماه سال 1368 و دانش آموخته رشته بازیگری است که کار حرفه ای خود را در زمینه بازیگری با سریال «ایستگاه آخر» ساخته منوچهر عسگری نسب آغاز کرد و برای نخستین بار در قاب تلویزیون دیده شد.

 

این بازیگر جوان در فیلم «کودک و فرشته» در نقش فرشته ظاهر شد و بازی خوبی را به نمایش گذاشت و  پس از آن برای ایفای نقش در سریال «وضعیت سفید» به کارگردانی حمید نعمت الله دعوت به همکاری شد.

 

«من و زیبا» به کارگردانی فریدون حسن پور دومین حضور او مقابل دوربین سینما بود که در این فیلم با بازیگران بزرگ و سوپراستار سینمای ایران یعنی پرویز پرستویی و شهاب حسینی همبازی بود و بعد از آن در  سریال های «چک برگشتی» و «هفت سین» نیز به عنوان بازیگر نقش اصلی ایفای نقش کرد.

 

از دیگر سریال های تلویزیونی که سیما خضرآبادی در آنها حضور داشته است می توان به سریال «علی البدل» و «بازی نقابها» نیز اشاره کرد.

 

 

 

 

این بازیگر جوان سینما، در سال 96 خبر ازدواجش را رسانه ای کرد.

 

سریال بچه مهندس 4:

 

فصل چهارم سریال «بچه مهندس» به کارگردانی احمد کاوری و تهیه‌کنندگی سعید سعدی برای پخش در ایام ماه مبارک رمضان از شبکه دو سیما آماده شده است که هر شب ماه مبارک رمضان ساعت 21:30 از شبکه دو روی آنتن می رود.

 

داستان فصل چهارم نوشته  حسن وارسته است و برخلاف سه فصل گذشته که علی غفاری آن ها را کارگردانی کرده بود، این فصل به دلیل مشغله غفاری، با کارگردانی احمد کاوری جلوی دوربین رفته است.

 

بازیگران این فصل از بچه مهندس عبارتند از:  ثریا قاسمی، فرهاد قائمیان، محمدرضا رهبری، مهشید جوادی، سیما خضرآبادی، سهند جاهدی ،کورش سلیمانی، عبدالرضا اکبری، عباس جمشیدی‌فر، سیاوش چراغی‌پور، شیوا خسرومهر، عزت‌الله مهرآوران، شهین تسلیمی، محمدرضا هدایتی، امید روحانی، رضا استادی، رحیم نوروزی، علیرضا جلالی‌تبار، بهنام شرفی، وحید نفر، ساغر عزیزی، رضا نامداری، روشنگ سه‌گله، پرویز بزرگی، حسین شمس‌آبادی، مونا خوارزمی، حسن ولیخانی.

 

سریال «بچه مهندس» از جمله سریال های پرمخاطب تلویزیون بود که به همین دلیل اکنون به فصل چهارم رسیده است و ماجرای دو فصل اول آن درباره کودکی و نوجوانی شخصیت جواد جوادی بود و سال گذشته در فصل سوم آن نیز قسمت جوانی و دانشجویی این شخصیت در خلال یک قصه پلیسی امنیتی روایت شد و در این فصل داستان ازدواج جواد جوادی با مرضیه توفیقی روایت خواهد شد.

 

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها
یگانه🌻 1400/03/06
ایشون خیلی بازیگر خوبی هستند من خیلی دوستشان دارم 💜💜💜💜 ممنونم به خاطر بازی های خوبتون🌼🌸💛

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.