2024/04/16
۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين
آرزوی نوید محمدزاده در سالروز تولد 35 سالگی اش + عکس کودکی نوید

آرزوی نوید محمدزاده در سالروز تولد 35 سالگی اش + عکس کودکی نوید

نوید محمدزاده با انتشار عکسی از دوران کودکی اش به شکل متفاوتی برای سالروز تولد 35 سالگی اش آرزو کرد.

به گزارش هنرنوشت، نوید محمدزاده سوپراستار سال های اخیر سینمای ایران که اخیرا با سریال «قورباغه» در شبکه نمایش خانگی ایفای نقش کرده است،  متولد 17 فروردین ماه است که امروز در سی و پنجمین زادروزش تصویری از دوران کودکی خود در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرد و به شکل متفاوتی برای تولد 35 سالگی اش آرزو کرد.

 

در همین زمینه بخوانید:

تبریک تولد ویژه فرشته حسینی برای نوید محمدزاده

 

 

نوید محمدزاده با انتشار عکس کودکی خود و خطاب به خود چنین نوشت:  «امیدوارم تصویری که از ۳۵ سالگیت می‌بینی‌،خوشحالت کنه. نویدِ کوچکِ من.»

 

زندگینامه نوید محمدزاده:

 

 

نوید محمدزاده متولد ۱۷ فروردین‌ماه سال ۱۳۶۵  در  ایلام است. او در خانواده ای  با 12 فرزند متولد شد و فرزند آخر خانواده است. محمدزاده دوره راهنمایی خود را نیز در شهر ایلام سپری کرده و دانش آموخته رشته عمران است.

 

نوید محمدزاده بازیگر سینما و تئاتر است. او تا کنون در فیلم ها و مجموعه های بسیاری ایفای نقش کرده و یکی از بازیگران مشهور کرد ایرانی است.

 

بازیگری نوید به سال 82 باز می گردد. وی در مؤسسه هفت هنر کرج زیر نظر استادانی از جمله محمد یعقوبی، مهتاب نصیرپور، علی سلیمانی و امیر قنبری آموزش دید.

 

 

این هنرمند ایلامی تا کنون موفق شده است 2 بار پیاپی، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در جشنواره فیلم فجر را به دست آورد. محمدزاده همچنین موفق شد تندس بهترین بازیگر مرد جشن حافظ را از آن خود کند.


فیلم «بدون تاریخ بدون امضا» یکی از آثار درخشان با بازیگری نوید محمدزاده است که برای ایفای نقش در آن توانست جایزه بهترین بازیگر مرد در بخش افق های ویژه جشنواره ونیز را به دست آورد. 

 

این بازیگر ایلامی بعد از دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد در جشنواره فیلم براتیسلاوا برای دومین بار، آن را به بازماندگان زلزله کرمانشاه اهدا کرد.


اگر چه نوید محمدزاده برای بیشتر مردم به خاطر آثار سینمایی شناخته شده است اما او در تئاتر نیز آثار قابل تقدیری داشته و نقش آفرینی های درخشانی روی صحنه تئاتر داشته است که از آن میان می توان به آثار اخیر او به شرح زیر اشاره کرد:


1. الیور توئیست1396
2. دیابولیک:رومِئو و ژولیت1397
3. خدای کشتار1397
4. فلیک1397
5. بینوایان 1397
6. مرد بالشتی 1398

 

انتهای پیام/

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.