2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
سریال «نون خ» به فصل چهارم می رسد؟

سریال «نون خ» به فصل چهارم می رسد؟

تهیه کننده سریال «نون خ» از ساخت فصل چهارم این سریال برای نوروز 1401 خبر داد.

به گزارش هنرنوشت، مهدی فرجی تهیه کننده سریال «نون خ» در گفتگو با خبرگزاری تسنیم از ساخت فصل چهارم این سریال برای نوروز 1400 خبر داد و گفت:  در ساخت ادامه این سریال تردیدی وجود ندارد، اما مقدمات و شرایط ساخت آن نیز مهم است و  اگر بتوانیم عوامل‌مان را  هماهنگ کنیم امسال فصل چهارم ساخته می‌شود تا به نوروز ۱۴۰۱ برسد.

 

فرجی با بیان این که برای ساخت فصل چهارم سریال «نون خ» در حال بررسی هستند، بیان کرد: در حال حاضر سعید آقاخانی به عنوان کارگردان و بازیگر نقش اصلی سریال و همچنین هنرمندان دیگر  این سریال تعهداتی دارند که باید این هماهنگی‌ها صورت گیرد و  اگر شرایط فراهم شود، امسال و در غیر این صورت، برای سال آینده کار ساخت سریال به مرحله تولید برسد.

 

سریال «نون خ» به کارگردانی سعید آقاخانی یکی از سریال های پرمخاطب شبکه یک سیماست که تاکنون سه فصل آن ساخته شده و فصل سوم آن نیز که هم اکنون در حال پخش است، با استقبال مخاطبان تلویزیونی روبرو شده و در آماری که از تماشاگران سریال های تلویزیونی نوروز منتشر شده است، بالاترین میزان تماشاگر را به خود اختصاص داده است.

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها
سحر صابری از اصفهان 1400/01/15
سلام خیلی سریال خوبی هست و خواهش میکنم فصل 4 رو هم بسازید من از بازی سعید آقا خانی و بازیگر روژان خیلی خوشم میآید
رویا 1400/01/16
خیلی سریال خوبیه از این نظر که رو خیلی از کلیشه ها مثل کلیشه های جنسیتی پا گذاشته، الان بیشتر سریالای طنز ما سریالای مردسالار گونه ای هستن به ظاهر شاید خیلی مدرن و شیک باشن ولی اگه به دیالوگا دقت کنید و ریز شید میبینید از درون پوچن همشون، مثلا تو یه سریال ایرانی داشتم میدیدم چندوقت پیش َرف به یه زن گفت خیلی مردی! درصورتی که تو این سریال زن ها هم از یه ارزش و احترام خاصی برخوردارن و به جنسیتشون افتخار میشه، رفتار پدر با دختراش عالیه و به وجود اونا افتخار میکنه، تو این سریال هرگز دربرابر زن ها این دیدگاه وجود نداره که آخی بیچاره ضعیفه باید ازدواج کنه بچه دار شه یه مرد بیاد مواظبش باشه و از این کلیشه های مسخره...... درکل عالیه
مهدی 1400/01/20
فصل سوم نون خ بسیار عالی و بی نظیر بود و ما منتظر فصل چهارم نون خ هستیم و داریم لحظه شماری می کنیم

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.