2024/05/02
۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت

نماهنگ «منو بشناس» را با صدای 40 خواننده سرشناس بشنوید+ فیلم

«منو بشناس» عنوان نماهنگی است که با حضور چهل خواننده سرشناس کشور از جمله پرواز همای ، فریدون آسرایی، حجت اشرف زاده، گرشا رضایی، حمید هیراد و ... ساخته شده است.

به گزارش هنرنوشت، موزیک ویدیوی «منو بشناس» با شعری از احمد امیرخلیلی،  آهنگسازی فرزاد فرزین، تنظیم کنندگی بهروز صفاریان، کارگردانی محمد اولاد و تهیه‌کنندگی میثم محمدحسنی در موسسه مأوا با مشارکت همراه اول تهیه و تولید شده است که در اجرای آن چهل نفر از خوانندگان سرشناس در زمینه موسیقی پاپ حضور داشته اند.

 

موضوع این موزیک ویدیو، همدلی، صلح و وحدت ملی است که با آواز  پرواز همای آغاز می شود و با صدای خشایار اعتمادی به پایان می رسد.

همچنین فریدون آسرایی، حجت اشرف‌زاده، گرشا رضایی، بهروز صفاریان، محمدرضا عیوضی، فرزاد فرزین، سینا شعبانخانی، روزبه نعمت‌الهی، گروه سوِن، کاوه آفاق، حسین حقیقی، مسعود صادقلو، حمید هیراد، حامد همایون، سینا درخشنده، سامان جلیلی، احسان حق‌شناس، رضا شیری، علی لهراسبی و حمید حامی از جمله خوانندگان حاضر در این موزیک ویدیو هستند.

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.