2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
مدلینگ لیندا کیانی جنجالی شد / تبلیغات کیف با تیتر خرمشهر آزاد شد!

مدلینگ لیندا کیانی جنجالی شد / تبلیغات کیف با تیتر خرمشهر آزاد شد!

مدلینگ لیندا کیانی در تبلیغات یک کیف که در طراحی آن از تیتر معروف روزنامه کیهان با عنوان «خرمشهر آزاد شد» استفاده شده است، با جنجال بسیاری در فضای مجازی روبرو شد.

به گزارش هنرنوشت، لیندا کیانی که علاوه بر بازیگری در زمینه مدلینگ نیز فعال است، به تازگی مجموعه ای از کیف ها را رونمایی کرده است که در طراحی آن از نوشته های روزنامه ها استفاده شده است و روی یکی از آنها نیز تیتر معروف « خرمشهر آزاد شد» دیده می شود و این تصاویر در فضای مجازی بسیار پر سروصدا و جنجالی بوده است.

 

 

برخی از کاربران فضای مجازی در انتقاد از تبلیغات این کیف با تیتر معروف «خرمشهر آزاد شد»، آزادی خرمشهر را حاصل ریختن خون بسیاری از جوانان این سرزمین دانسته اند و استفاده از آن را برای طراحی یک کیف و تبلیغ آن نکوهش کرده اند.

 

برخی نیز نوشته اند که خرمشهر را خدا آزاد کرد نه این کیف!

 

با این حال، برخی دیگر از کاربران نیز در فضای مجازی از این نوع تبلیغات و طراحی برای مد و لباس استقبال کرده و آن را بسیار جالب و نوآورانه توصیف کرده اند.

 

روزنامه هفت صبح درباره جنجال هایی که به دنبال این تصویر از مدلینگ لیندا کیانی در فضای مجازی به راه افتاده است نوشت: «خانم لیندا کیانی از بی‌حاشیه‌ترین بازیگران سینما و تلویزیون هستند و خب برای یک برند کیف و چرم ژست‌های تبلیغاتی گرفته‌اند و ناگهان هیاهو و فریاد! چراکه در یکی از این کیف‌ها که به شیوه مرسوم و ترند شده از تیتر روزنامه‌ها استفاده شده و تیتر «خرمشهر آزاد شد» قرار گرفته است. گذاشتن این جمله روی یک کیف چه بازتاب بدی دارد؟‌ اینکه فرزندان ما حتی در خرید یک کیف این جمله را بخوانند و بدانند اشکالی دارد؟‌ می‌دانم که آزادسازی خرمشهر اتفاق بزرگی در تاریخ معاصر ما بوده و شماری از بهترین فرزندان کشورمان را در آن نبرد تاریخی از دست دادیم اما گذاشتن چنین جمله تاریخی روی یک کیف نباید اینقدر با اصول در تعارض باشد. یک کار تبلیغاتی بوده که شاید در بطن خودش یک اتفاق بزرگ حماسی را زمینی و عادی جلوه دهد اما آنقدر مسئله بزرگی نیست که برایش هیاهو به راه بیندازیم. بیزینس است و کسب‌وکار.»

 

انتهای پیام/

 

 

دیدگاه‌ها
نسیم 1399/12/25
واقعا خانم زیبا و دوست داشتنی هستن ، بازیشون عالیه

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.