2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
استایل لیلا اوتادی در اکران فیلم «لاله» سوژه عکاسان شد

استایل لیلا اوتادی در اکران فیلم «لاله» سوژه عکاسان شد

لیلا اوتادی با پوشیدن لباس هایی به سبک هاوایی در اکران خصوصی فیلم «لاله» سوژه عکاسان شد.

به گزارش هنرنوشت، مراسم اکران خصوصی فیلم «لاله» به کارگردانی اسدالله نیک‌نژاد و تهیه‌کنندگی پروانه پرتو و تورج منصوری در پردیس سینمایی ایران مال برگزار شد.

 

پوشش لیلا اوتادی بازیگر سینما که در این مراسم حضور داشت، مورد توجه عکاسان قرار گرفت و در صفحات طراحان لباس نیز درباره سبک پوشش این بازیگر مطالبی نوشته شد و به نقد و بررسی سبک پوشش این بازیگر پرداختند.

 

 

برخی از منتقدان مد و لباس، این سبک لباس پوشیدن را مناسب روزهای گرم سال می دانند و معتقدند که این مدل ها با طرح های درشت درخت و برگ  نخل، خورشید و میوه‌هایی مثل آناناس سمبل طرح‌های هاوایی هستند و یادآور مناطق گرمسیری است و بنابراین بیشتر برای تابستان مناسب است.

 

همچنین به عقیده کارشناسان مد، طرح های هاوایی با رنگ های شاد و درخشان برای افرادی با اندام متناسب بیشتر مناسب است چرا که باعث پرتر دیده شدن اندام می شود و بنابراین لازم است که برای ست کردن این لباس ها با طرح های درشت و رنگ های شاد، از آیتم های ساده با رنگ خنثی استفاده شود.

 

برخی از منتقدان نیز ست کردن شلوار سندبادی را با کت طرح هاوایی مناسب ندانستند و بر این اعتقادند که خانم اوتادی به جای شلوار سندبادی که گزینه مناسبی برای ست کردن با یک طرح شلوغ مدل هاوایی نیست، بهتر بود از یک شلوار ساده راسته استفاده می کرد چرا که شلوار سندبادی علاوه بر این که جلوه بصری زیبایی را در قسمت پایین تنه ایجاد نمی کند، باعث ایجاد کوتاه نمایی قد نیز می شود.

 

 

انتهای پیام/

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.