2024/04/23
۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
محمدرضا چلنگر مترجم معروف فوتبال بازیگر سریال چوب خط شد

محمدرضا چلنگر مترجم معروف فوتبال بازیگر سریال چوب خط شد

محمدرضا چلنگر مترجم معروف مربیان کروات در فوتبال ایران در سریال کمدی «چوب خط» به عنوان بازیگر جلوی دوربین رفته است.

به گزارش هنرنوشت، محمدرضا چلنگر مترجم معروف مربیان کروات در فوتبال ایران به تازگی وارد کار بازیگری شده و در سریال کمدی «چوب خط» در نقشی که مهارت کافی در ایفای آن دارد، بازی کرده است.

 

چلنگر برای نخستین بار به عنوان بازیگر یک سریال کمدی از قاب تلویزیون دیده می شود که به نظر می رسد در نقشی حضور داشته باشد که مهارت کافی در اجرای آن دارد.

 

پخش سریال «چوب خط» به کارگردانی حمید بهرامیان و تهیه‌کنندگی منصور سهراب‌پور، از نیمه دوم اسفند ماه از شبکه سوم سیما آغاز می شود.
 

این سریال با مضمونی کمدی و اجتماعی قصه‌ای خانوادگی و مفرح را روایت می‌کند.
 

بازیگران این سریال عبارتند از: الهام پاوه‌نژاد، حسن زارعی، محمود جعفری، امیرمهدی ژوله، بهار کاتوزی، محمدجواد جعفرپور، امیرعباس نورزایی و (با حضور) امیرنوری، محمدرضا چلنگر، رضا ناجی، کریم قربانی، نازنین کیوانی، افشین آقایی، گلشید بحرایی، مونا کرمی، بهناز بستان‌دوست و (باهنرمندی) علیرضا خمسه، اکبر عبدی و مینا جعفرزاده.

تصویربرداری این مجموعه در غرب تهران ادامه دارد و مراحل فنی نیز همزمان با تولید در حال انجام است.
 

 

 

زندگینامه رضا چلنگر:

 

رضا چلنگر متولد تهران، از چهره های بسیار معروف عرصه ورزش و  فوتبال ایران است که در چند دهه اخیر به عنوان مترجم در کنار مربیان کروات فوتبال ایران حضور داشته و چهره او برای علاقه مندان دنیای فوتبال بسیار شناخته شده است.

چلنگر به زبان های انگلیسی، فرانسوی، ترکی استانبولی و کروات مسلط است که چند سال در سفارت ایران در زاگرب مشغول کار بود و هم اکنون به عنوان مترجم در کنار تیم های ورزشی ایران به ویژه فوتبال و والیبال فعالیت دارد.

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.