2024/04/23
۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
بهناز بستان دوست بازیگر سریال چوب خط

بهناز بستان دوست بازیگر سریال چوب خط

بهناز بستان دوست در سریال کمدی چوب خط ایفای نقش کرده است.

به گزارش هنرنوشت، بهناز بستان‌دوست در سریال جدید «چوب خط» که از نیمه اسفندماه 99 از شبکه پنج سیما روی آنتن می رود، ایفای نقش کرده است.

 

پخش سریال «چوب خط» به کارگردانی حمید بهرامیان و تهیه‌کنندگی منصور سهراب‌پور، از نیمه دوم اسفند ماه از شبکه سوم سیما روی آنتن می رود.
 

این سریال با مضمونی کمدی و اجتماعی قصه‌ای خانوادگی و مفرح را روایت می‌کند.
 

بازیگران این سریال عبارتند از: الهام پاوه‌نژاد، حسن زارعی، محمود جعفری، امیرمهدی ژوله، بهار کاتوزی، محمدجواد جعفرپور،امیرعباس نورزایی  و (با حضور) امیرنوری، محمدرضا چلنگر، رضا ناجی، کریم قربانی، نازنین کیوانی، افشین آقایی، گلشید بحرایی، مونا کرمی، بهناز بستان‌دوست و (باهنرمندی) علیرضا خمسه، اکبر عبدی و مینا جعفرزاده.

تصویربرداری این مجموعه در غرب تهران ادامه دارد و مراحل فنی نیز همزمان با تولید در حال انجام است.

 

 

بهناز بستان دوست متولید سال 1353 در تهران و دانش آموخته رشته نمایش از دانشگاه آزاد اسلامی است که کار هنری خود را با بازیگری تئاتر از دهه 70 آغاز کرد و بیشترین فعالیت او نیز در زمینه بازیگری نمایش ها و سریال های رادیویی بوده است.

 

 

بهناز بستان دوست از دهه هفتاد روی صحنه تئاتر فعالیت داشته است که از جمله نمایش های صحنه ای و تلویزیونی که این بازیگر در آنها ایفای نقش کرده است می توان به نمایش های «عشق آباد» به کارگردانی داوود میرباقری‌، نمایش تلویزیونی «دنباله شو نگیر» به کارگردانی ‌میکائیل شهرستانی،  «سلطان مار» به کارگردانی گلاب آدینه، مایش تلویزیونی «رستم و سهراب» به کارگردانی رسول نجفیان، نمایش «در نیم پرده عشق» به کارگردانی عبدالخالق مصدق،  نمایش «معرکه در معرکه» به کارگردانی سیاوش طهمورث، نمایش «خسیس» به کارگردانی ‌ابوالفضل پورعرب، نمایش «بی‌قراری» به کارگردانی سعید شاپوری اشاره کرد.

 

 

این بازیگر تئاتر همچنین در فیلم ها و سریال های متعددی بازی کرده است که سریال های «سلام آقای مدیر»،  «شب آفتابی»، «دختران»، «کاشانه»، «کمکم کن»، «چرخ و فلک»  و فیلم های چهارشنبه و ساحره از آن جمله است.

 

این بازیگر در 23 سالگی ازدواج کرده و پسری به نام آوید دارد.

 

بهناز بستان دوست به همراه همسر و پسرش آوید

 

انتهای پیام/

 

 

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.