2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
نازنین کیوانی بازیگر نقش باران در سریال چوب خط

نازنین کیوانی بازیگر نقش باران در سریال چوب خط

نازنین کیوانی در سریال «چوب خط» در نقش باران ایفای نقش می کند.
به گزارش هنرنوشت، نازنین کیوانی بازیگر نقش نازنین در سریال «چوب خط» است که در کنار سایر بازیگران ایفای نقش می کند.
 

 

سریال «چوب خط» به کارگردانی حمید بهرامیان و تهیه‌کنندگی منصور سهراب‌پور، از نیمه دوم اسفند ماه از شبکه سوم سیما روی آنتن است.
 

این سریال با مضمونی کمدی و اجتماعی قصه‌ای خانوادگی و مفرح را روایت می‌کند.
 

بازیگران این سریال عبارتند از: الهام پاوه‌نژاد، حسن زارعی، محمود جعفری، امیرمهدی ژوله، بهار کاتوزی، محمدجواد جعفرپور، امیرعباس نورزایی  و (با حضور) امیرنوری، محمدرضا چلنگر، رضا ناجی، کریم قربانی، نازنین کیوانی، افشین آقایی،گلشید بحرایی، مونا کرمی، بهناز بستان‌دوست و (باهنرمندی) علیرضا خمسه، اکبر عبدی و مینا جعفرزاده.

تصویربرداری این مجموعه در غرب تهران ادامه دارد و مراحل فنی نیز همزمان با تولید در حال انجام است.

 
 
 
زندگینامه نازنین کیوانی:
 
نازنین کیوانی متولد 2 شهریورماه سال 1367 در تهران و دانش آموخته گرافیک و معماری از دانشگاه آزاد مشهد است که کار بازیگری را
 
 
کیوانی نخستین بار در سال 94 با سریال «احضار» به کارگردانی رامین عباسی زاده به عنوان بازیگر جلوی دوربین رفت که این سریال از شبکه نمایش خانگی پخش شد. کیوانی در سریال «احضار» در نقش پروا بازی کرد که با همسرش آرش مهاجر همبازی بود. آرش مهاجر در این سریال نقش امیر همسر پروا را بازی کرد.
 
 
 
نازنین کیوانی و همسرش آرش مهاجر در سریال مینو
 
 
این بازیگر جوان بی آن که تجربه ای در زمینه بازیگری داشته باشد، وارد این عرصه شد و توانست خود را به عنوان یک بازیگر مستعد معرفی کند.
 
کیوانی در سن نوجوانی با آرش مهاجر بازیگر سینما و تلویزیون ازدواج کرد و در سن بیست سالگی صاحب فرزند دختری به نام آیناز شد.
 
 
 
 
 
نازنین کیوانی و دخترش آیناز
 
 
 
همسر او آرش مهاجر نیز متولد سال 65 در شیراز است که علاوه بر بازیگری به عنوان مدل نیز با برندهای تجاری همکاری دارد.
 
 
نازنین کیوانی، دو سال بعد از اولین حضورش مقابل دوربین، در سریال تلویزیونی «مینو»  به کارگردانی امیر مهدی پور وزیری در قاب تلویزیون ظاهر شد و نقش ساره همسر سابق عماد از شخصیت های اصلی این سریال را بازی کرد.
 
از دیگر سریال هایی که این بازیگر جوان در آنها ایفای نقش کرده است می توان به سریال «آشوب» به کارگردانی کاظم راست گفتار اشاره کرد.
 
کیوانی در سریال «تک سواران» به کارگردانی مسعود تکاور در نقش اصلی ایفای نقش کرد. 
 
وی همچنین در فیلم سینمایی «ما همه با هم هستیم» به کارگردانی کمال تبریزی، نقش کوتاهی داشت و همبازی لیلا حاتمی بود.
 
 
انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.