2024/04/16
۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين
مهسا غفوری بازیگر نقش  ماسو در سریال روزهای آبی

مهسا غفوری بازیگر نقش ماسو در سریال روزهای آبی

مهسا غفوری در سریال روزهای آبی در نقش ماسو ایفای نقش می کند.

به گزارش هنرنوشت، مهسا غفوری در سریال «روزهای آبی» در نقش ماسو دختر کم شنوا ایفای نقش می کند.

 

مهسا غفوری در گفتگو با خبرنگار هنرنوشت اطلاعات صحیح درباره بیوگرافی و شروع کار بازیگری خود را ارایه کرد که به شرح زیر است:

 

مهسا غفوری متولد 13 اردیبهشت ماه سال 1373 و دانش آموخته کارشناسی زبان روسی و کارشناسی ارشد رشته زبان های باستانی است که به زبان های انگلیسی، روسی و فرانسوی هم تسلط دارد.

 

این بازیگر جوان، از هنرآموزان بازیگری تئاتر در  مدرسه «این / جا میان شهر» است که زیر نظر صابر ابر، پانته آ پناهی ها و الهام کردا اداره می شود و کار بازیگری را نیز از  دوران کودکی و حدود 8 سالگی از صحنه تئاتر آغاز کرده و از دوران نوجوانی و حدود 14 سالگی نیز به طور حرفه ای در نمایش های مختلف ایفای نقش کرده است.

 

این بازیگر تئاتر تاکنون در  24 نمایش مختلف به عنوان بازیگر حرفه ای روی صحنه رفته است که از آن جمله می توان به نمایش های «دوشیزه اورلئان» به کارگردانی احمد مرزبان، «زنان سنگی» به کارگردانی مژده رفعت، «کافه پولشری» به کارگردانی عاطفه فرح بخش، «من ساموئل هستم» به کارگردانی روزبه رئوفی، « مرگ در پاییز» به کارگردانی عرفان احمدزاده، «لوسید» به کارگردانی احمد مرزبان، «شکلک» به کارگردانی عرفان یزدانی و نمایش های «لیدی مکبث» به کارگردانی عزت الله مهرآوران که در حال حاضر به دلیل کرونا متوقف شده است و همچنین نمایش های «معرکه در معرکه»، «خرس و خواستگاری»، «افرا یا روز می گذرد»، «ملکه زیبایی لنین»، و «خانمچه و مهتابی» اشاره کرد.

 

این بازیگر جوان همچنین کارگردانی نمایش «باغ آلبالو» اثر آنتوان چخوف را به زبان روسی در کارنامه هنری خود دارد.

 

 مهسا غفوری در زمینه موسیقی نیز فعالیت دارد و سازهای سه تار، پیانو و بالالایکا که نوعی ساز روسی است را به خوبی می نوازد.

 

او به فعالیت های ورزشی هم بسیار علاقه مند است و فوتسال و تکواندو را به صورت حرفه ای دنبال می کند.

 

مهسا غفوری اگر چه از پیشینه تئاتری برخوردار است اما با سریال «پدر پسری» به کارگردانی محمدرضا حاجی غلامی در نقش شادی شهابی که ماه رمضان سال 99 روی آنتن رفت، برای نخستین بار در قاب تلویزیون دیده شد و اکنون در دومین تجربه بازیگری خود مقابل دوربین، بار دیگر در سریالی به کارگردانی محمدرضا حاجی غلامی با عنوان «روزهای آبی» مقابل دوربین رفته است.

 

با توجه به پیشینه تئاتری این بازیگر جوان و  بازی خوب او در سریال «روزهای آبی» انتظار می رود که در سریال ها و فیلم های دیگری نیز شاهد نقش آفرینی وی باشیم.

 

 

 

 

 

 

 

سریال «روزهای آبی» به کارگردانی محمدرضا حاجی غلامی مجموعه نوروزی شبکه پنج سیماست که در این سریال نادر سلیمانی، مهران رجبی، رامین ناصرنصیر و امیر غفارمنش، سامان صفاری و علیرضا جلالی تبار ، ویدا جوان، فریبا متخصص، اکبر عبدی، ایرج نوذری، علی سلیمانی، کیوان ساکت‌اف، مهسا غفوری، مرتضی زارع،  مجید پتکی، عاطفه چوپانی، مجید شهریاری،  آرزو کریمی زند، پرهام موحدی، پریا مهدوی و امین علی شهسواری ایفای نقش می کنند.

 

داستان سریال «روزهای آبی» درباره خانواده‌ای‌ است که پدر خانواده دچار مشکلات مالی شده و برای فرار از دست طلبکارها در روستای مادری این خانواده ساکن می شوند و با  چالش‌های تلخ و شیرین بسیاری در این روستا مواجه می شوند.

 

 مجموعه تلویزیونی «روزهای آبی»  در فصل اول شامل ۲۶ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای است که با تهیه‌کنندگی پرویز امیری برای نوروز ۱۴۰۰ آماده پخش خواهد شد.

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.