2024/04/30
۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت
فصل جدید خندوانه کی پخش می شود؟

فصل جدید خندوانه کی پخش می شود؟

رامبد جوان با فصل جدید خندوانه به زودی به شبکه نسیم می آید.

به گزارش هنرنوشت، رامبد جوان مجری و کارگردان برنامه خندوانه، ساخت فصل جدید این برنامه را برای شبکه نسیم آغاز کرده و قرار است تا پیش از نوروز 1400 شاهد پخش فصل جدید آن باشیم که با رعایت پروتکل های بهداشتی و با حضور حداقلی تماشاگران روی آنتن می رود.


رامبد جوان همچنین ساخت سریالی با عنوان «مردم معمولی» را برای پخش از شبکه نمایش خانگی نیز آغاز کرده است که تولید این دو برنامه را به صورت همزمان پیش می برد.

 

فصل جدید برنامه «خندوانه» قرار بود نوروز سال 99 از شبکه نسیم پخش شود اما رامبد جوان به دلیل شیوع کرونا از ساخت این برنامه انصراف داد و طی چند ماه اخیر رامبد جوان تصمیم گرفت که ساخت این برنامه را برای نوروز 1400 از سر بگیرد و این کار را با فراخوان هایی برای حضور استندآپ کمدین ها در این برنامه آغاز کرد.

ضبط فصل دوم خندوانه از روز هفتم اسفندماه سال جاری آغاز شده و این برنامه رفته رفته به روزهای پخش از شبکه نسیم نزدیک تر می شود 

 

پخش این برنامه همزمان با ضبط قسمت های بعدی آن در روزهای آخر اسفندماه سال جاری آغاز خواهد شد و تا پایان ماه مبارک رمضان نیز همچنان روی آنتن شبکه نسیم خواهد بود.

 

انتهای پیام/

 

 

دیدگاه‌ها
امیر عباس 1399/12/08
یعنی چی

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.