2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
ورود یک خواننده پاپ به عرصه بازیگری سینما

ورود یک خواننده پاپ به عرصه بازیگری سینما

سیروان خسروی خواننده پاپ هم وارد عرصه بازیگری شد.

به گزارش هنرنوشت، سیروان خسروی از خوانندگان سرشناس پاپ قرار است در سریال «روانی» به کارگردانی مصطفی تقی زاده به عنوان بازیگر جلوی دوربین برود.

 

این خواننده سرشناس دنیای موسیقی پاپ، پیش از این تجربیاتی را در این زمینه داشته است. سیروان در فیلم مسابقه «رالی ایرانی» و فیلم «سوت پایان» به همراه دیگر بازیگران و سینماگران جلوی دوربین رفته است و تجربه حضور در چندین تیزر تبلیغاتی را نیز در کارنامه خود دارد اما اکنون برای نخستین بار در یک سریال به عنوان بازیگر ایفای نقش می کند و پیش بینی می شود در صورتی که حضور موفقی برای ایفای نقش در این سریال داشته باشد،  این خواننده به عنوان بازیگر نوظهور به سینمای ایران معرفی خواهد شد.

 

این سریال قرار است برای پخش در شبکه نمایش خانگی آماده شود.

 

ورود خوانندگان و اهالی موسیقی به عرصه بازیگری موضوع تازه ای نیست و تاکنون چندین خواننده از دنیای موسیقی پاپ به عرصه بازیگری در سینما وارد شده اند.  فرزاد فرزین و رضا یزدانی از جمله خوانندگانی هستند که به تازگی در طول سال های اخیر وارد بازیگری سینما شده اند و اکنون سیروان خسروی نیز شانس خود را برای ورود به بازیگری محک می زند.

 

 انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.